Strona 2 z 3

: 14 maja 2014, 18:52
autor: lukaszl86ldz
więc napisze teraz co następuje ,

naładowałem aku był padnięty na maxa , naładowałem według naklejki wychodzi że ma 8 lat "centra 45 Ah" jak kojarzę kumpel w podobnym esssim miał 50 Ah , w każdym bądź razie naładowałem aku , wymieniłem filtr paliwa , oraz filtr powietrza , dolałem benzynki 5 l czyli w zbiorniku jest ponad 10 .

Odpalanie trochę ciężko ale poszło samochód pochodził reagował na gaz , wsiadłem ruszyłem jadę wszystko ok :mrgreen: micha się cieszy przed skrzyżowaniem pahh cisza zero elektryki niczego próba odpalenia zero , pociągam za wajchę od maski elektryka wróciła pomyślałem może klema za luźno więc maska w górę i oparzyłem się o klemę od masy oraz dojrzałem że izolacja od masy stopiona ... dalsza reakcja auta taka sama odpala ja w gaz i gaśnie czyli problem wrócił ... czekam na dalsze rady i spostrzeżenia

a i oczywiście jak auto odpaliło i jechało wskaźnik paliwa wskazywał dobrze ok 1/4 zbiornika , po zgaśnięciu znowu zaczął wariować

: 14 maja 2014, 18:58
autor: Yagr
lukaszl86ldz pisze:oparzyłem się o klemę od masy oraz dojrzałem że izolacja od masy stopiona ..
masz przyczynę.

: 14 maja 2014, 19:07
autor: kupiec
wymiana kabla masowego i klemy :)

: 14 maja 2014, 19:47
autor: Jamszoł
Od razy dajesz dwa kable minusowe(masowe)
Jeden tak jak w orginale - czyli idzie do boku woza do blachary - drugi , do silnika
Grubość ? co najmniej taka jaką masz teraz
Jak będziesz miał słabą masę to wszystko będzie wariować a aku nie będzie ładowany tak jak powinien

: 14 maja 2014, 19:57
autor: kupiec
moze i aku dostal po dupa z taka masa?

: 14 maja 2014, 20:00
autor: Jamszoł
Żeby aku sprawdzić , trzeba go do pełna naładować i sprawdzić pod obciążeniem - cęgami
Inaczej sie nie sprawdzi
Ostatecznie - jeśli są "korki" , do celek - można sprawdzić stan elektrolitu czyli gęstość i jego kolor
To też daje jakiś obraz stanu aku

: 14 maja 2014, 22:30
autor: lukaszl86ldz
no więc z kablem masy idący do komory silnika nic się nie stało stopiła się izolacja masy idącej do błotnika , aku jest bez obsługowy , więc celi nie sprawdzę

: 14 maja 2014, 22:33
autor: S3ci0r
a tam bezobsługowy, zerwij naklejkę to zobaczysz że można zdjąć całą klapkę :)

: 14 maja 2014, 22:39
autor: kupiec
jak tylko ten kabelek to luzik :D mnie tez sie spalil podczas jazdy i zero pradu w aucie, zgasl i jak by mi kto aku zajumal :) no ale mialem jakies 2m kabla w bagazniku to se zrobilem "pozadna" mase :DDD

: 14 maja 2014, 22:46
autor: lukaszl86ldz
sprawdziłem też w ciemnościach kable WN , i są OK

stawiam na akumulator ewentualnie skrzynkę z bezpiecznikami ? Co jeszcze brać pod uwagę ?

: 14 maja 2014, 22:59
autor: kupiec
ja bym bral pod uwage piwo :) ale ja jezdzilem bialym kombi w dieslu :(

: 14 maja 2014, 22:59
autor: S3ci0r
nic póki nie zrobisz porządku z kablem masowym

: 15 maja 2014, 23:08
autor: lukaszl86ldz
aku nowy dalej to samo odpala już nie gaśnie po kilku sekundach , lecz po dodaniu gazu przez chwile było ok przy dodaniu gazu na full coś strzela pod machą

: 15 maja 2014, 23:12
autor: S3ci0r
przecież ty tam gazu nie masz :P

: 16 maja 2014, 18:28
autor: Jamszoł
lukaszl86ldz pisze: lecz po dodaniu gazu przez chwile było ok przy dodaniu gazu na full coś strzela pod machą
W jakim stanie masz świece i przewody WN ?
Moc 90 koni czyli mam rozumieć , że silnik 1,6 ? bo te 2 co wpisałeś to sie ma ni jak do reszty
Jeśli 1,6 to przerwa na świecach ma być 1,3mm