Strona 2 z 2
: 21 gru 2013, 19:47
autor: WieSiu
Do czasu rozładowania akumulatora

: 21 gru 2013, 19:55
autor: bodzio82
teoretycznie ta

: 21 gru 2013, 20:09
autor: stefan1307
ja swojego essa to trzymam do momentu az padnie, wiec kupie jakies wkładki zwykle zeby tylko sie te drzwi otwierały, w 1.3 nie ma co inwestować, a linke to musze kupić bo nie dość ze gaz ciezko chodzi, (zamiast chodzić płynnie to działa strasznie opornie), to denerwujące jest to jak sie wkreca na obroty 3 lata, no ale nie ma sie co dziwic ja sie przepustnica całkowicie nie otwiera
: 21 gru 2013, 20:24
autor: bodzio82
dluzej niz ja nie wytrzymasz znim

: 22 gru 2013, 01:37
autor: Jamszoł
stefan1307, zapodaj no fote komory silnika
Jak tam u Ciebie jest ułożona linka
Może orginale są krótsze i położone inaczej niż ta co masz u siebie teraz ?
Może ktoś tam rzeźbę wstawił ? i masz ją gdzieś dookoła puszczoną
: 22 gru 2013, 17:06
autor: stefan1307
to jest ta linka
: 22 gru 2013, 21:53
autor: bodzio82
sądze ze linka gazu jak najbardziej original musi byc taka dluga zeby ominac kolektor wydechowy,stefan1307, wez zamow sobie originalna ta linke i bedzie po sprawie po prostu do twojego silnika nie ma zamiennikow z zadnej firmy niz tylko ori motorcraft
[ Dodano: Nie 22 Gru, 2013 ]
a wogole to zdemontuj ja i zobacz na obu koncach czy nie jest poszarpana jak nie to moze sprobuj rozruszac za pomoca jakiegos preparatu w stylu wd 40 np.
: 24 gru 2013, 11:23
autor: stefan1307
chyba dam sobie spokój z tym, linka od diesla, całkowicie inna, a wydać 100zł na ori to mi sie nie widzi
: 24 gru 2013, 11:30
autor: WieSiu
Ile można o tym temacie pisać?
Ma się auto, to niestety czasem trzeba zapłacić
Na szczęście Escort jest w miarę tani: klikaj i bierz i ciesz się z auta
http://allegro.pl/show_item.php?item=3762738737
: 24 gru 2013, 14:28
autor: Yagr
zamykam bo nie mam pojęcia co można o tej lince jeszcze napisać
