Strona 2 z 2

: 20 gru 2013, 23:25
autor: Kalix
1000 to za dużo? hmmm kurka a ja w swoim mam około 1200;/

: 21 gru 2013, 00:53
autor: kupiec
moj 1200 to nawet nie ma jak go odpale :D

: 21 gru 2013, 13:48
autor: cidzej
twoj nie dziala dobrze

: 21 gru 2013, 19:51
autor: bodzio82
Na benzynie nie mam takiego problemu. Sprawdziłęm dzisiaj. NA jałowym obroty ok 1800
Jak kolega ma sam naprawic auto jak dla niego 1800 obrotow na bj to dobrze nie widzi problemu :shock:

Lepiej niech mechanika dobrego poszuka bo zrobi gorzej niz jest albo wysadzi w powietrze esa :mrgreen:

[ Dodano: Sob 21 Gru, 2013 ]
stefan1307 pisze:Ja dzieki temu forum naprawiłem wszystko w moim essie, szukałem i znalazłem

chyba zacząłes naprawiać :mrgreen:

: 24 gru 2013, 13:22
autor: LaResistance
Teraz mam obroty na 800 na jałowym ale pojawił się przez to inny problem :) Auto mi potrafi zgasnąć na 2gim biegu gdy skęcam gdzieś przy zwolnieniu bez zatrzymywania się i redukuję do 2ki. Muszę mu trochę "pogazować" by obroty nie spadły za bardzo i nie zgasł. Czyżby mi za bardzo obroty zmniejszył?

: 24 gru 2013, 16:13
autor: S3ci0r
możliwe że masz uwalony czujnik VSS

: 24 gru 2013, 19:17
autor: WieSiu
Ja myślę ze to raczej gaz mu pomaga gasnac,

: 24 gru 2013, 19:28
autor: Yagr
WieSiu pisze:Ja myślę ze to raczej gaz mu pomaga gasnac,
też tak uważam.

: 25 gru 2013, 16:56
autor: bodzio82
LaResistance, auto gasnie na benzynie czy na gazie podczas skrecania?tylko nie mow ze znowu nie sprawdziles na jakim paliwie sie to dzieje

: 25 gru 2013, 22:58
autor: LaResistance
Na gazie. Lecz nie zawsze. Dzisiaj przejechałem 100km i zgasł raz jak zawsze na zakręcie i jak zawsze na 2gim biegu.

: 26 gru 2013, 01:26
autor: bodzio82
wymienic reduktor ewentualnie naprawic (zregenerowac) ,moze tez sie okazac ze jest zle zamontowany