Strona 2 z 3

: 09 wrz 2013, 23:15
autor: Jamszoł
kris, jak mu ręce drżą to upierdaczy grzałke
Ja bym kupił to co zapodałem
Przyda się przy okazji jak będzie robota przy heblach
Ewentualnie do umycia czegoś pod maska w komorze silnika

: 10 wrz 2013, 07:24
autor: WieSiu
Bez przesady,te grzalki nie są aż tak delikatne. Ja to normalnie pędzlem byle jakim jadę,albo patyczkiem z wata,nigdy nic nie uszkodzilem a robiłem to z 10 razy

: 11 wrz 2013, 12:17
autor: stefan1307
Dobra, kupilem jakis spray do czyszczenia tarcz i torksy za 10zl i zobaczymy czy to cos pomoże ;) Dam znać jak sie uda

: 11 wrz 2013, 17:46
autor: Jamszoł
stefan1307 pisze: i torksy za 10zl
Oczywiście z otworkiem w środku ?

: 11 wrz 2013, 18:29
autor: stefan1307
Tak tak z otworkiem, tylko ze pogoda sie zepsuła i jeszcze tego nie zrobilem...

[ Dodano: Czw 12 Wrz, 2013 ]
Dobra Wyczyściłem przeplywke byla konkretnie brudna... i przyszlo mi na mysl zeby od razu przepustnice wyczyscic, mam preparat w spray do czyszczenia tarcz hamulcowych, nada sie do wyczyszczenia przepustnicy? prosze o szybką odpowiedz bo jak juz sie biore za robote to biore, nie lubie odkladac na pozniej

: 12 wrz 2013, 17:48
autor: bodzio82
jasne ze mozesz czyscic

: 12 wrz 2013, 20:08
autor: stefan1307
No to jutro sie zabiorę za to ;) aa i dla zainteresowanych, czyszczenie przeplywki zaskoczylo mnie, juz sie nie zamula przy 3,5tys i dostal wiekszego buta ;)

: 12 wrz 2013, 20:26
autor: stefan1307
A silniczek krokowy tez moge tym sprayem do tarcz wyczyscic? bo obrotow tez mi cos nie chce trzymac, jak juz czyscic to wszystko

: 12 wrz 2013, 20:43
autor: Jamszoł
nie wiem jak zareaguje cewka na ten środek
Chyba lepiej coś co nie wpierdaczy elektryki

: 12 wrz 2013, 20:45
autor: stefan1307
Czyli?

: 12 wrz 2013, 20:49
autor: Jamszoł
Czyli benzyna atrakcyjna może być
Byle nie rozpuszczalniki

[ Komentarz dodany przez: Yagr: Czw 12 Wrz, 2013 ]
Jurek pisząc "benzyna atrakcyjna" ma na myśli benzynę ekstrakcyjną, jak byś nie wiedzial ;)

: 12 wrz 2013, 20:52
autor: WieSiu
A to cewki nie da się oddzielić od reszty? u mnie bez problemu.

: 12 wrz 2013, 20:58
autor: Jamszoł
Jeśli się da oddzielić i potem ponownie scalić - to nie ma problema , można walić rozpuszczalniki lub ten ekspeler do hebli

: 12 wrz 2013, 21:04
autor: Yagr
Wszystko zależy od budowy zaworu bocznikowego - w RS2000, 1,6/1,4CVH EFI i niektórych zetec'ach z pierwszych lat produkcji (czyli Mk5) się dało w nowszych wsjo jest w jednej blasze.

: 12 wrz 2013, 21:10
autor: stefan1307
W 1.3 jak wyglada sprawa z silniczkem krokowym, ta cewke da sie oddzielic? ess z 1997r