Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim
Moderator: Moderatorzy
Yagr
Posty: 14653 Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Yagr » 10 maja 2015, 22:21
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Jamszoł
Posty: 22192 Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Jamszoł » 10 maja 2015, 22:24
Yagr , różnica taka , że po założeniu przekaźników światełka chyba świecą od razu za kluczykiem a z automatem odpalają po odpaleniu silnika
Do wyboru albo jedno albo drugie
To i to zdaje egzamin
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
clhseba
Posty: 2654 Rejestracja: 22 sie 2009, 22:00
Lokalizacja: Katowice
Pojemność: 2000
Rocznik: 2007
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Post
autor: clhseba » 10 maja 2015, 22:28
Mam takie przekazniki
chyab od Seciora je mam
jak co to PW
Yagr
Posty: 14653 Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Yagr » 10 maja 2015, 22:29
Jamszoł , ja nie wnikam w różnicę - awaria chce namiar na przekaźniki i mu go dałem. Po prostu udzielam konkretnej odpowiedzi na konkretne zapytanie trzymając się tematu. I, mam nadzieje, bardzo pomocnej.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
jk1978
Posty: 770 Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback
Post
autor: jk1978 » 10 maja 2015, 22:59
Ja założyłem sobie takie rozwiązanie od razu po kupnie auta. Przekręcam kluczyk w stacyjce i zapalają się normalnie postojowe + mijania i wszystko jest cacy - tył też świeci. Wpinasz tylko przekaźniki i działają - filozofia zerowa. Jedyny minus taki że nie włączysz drogowych bez włączenia z poziomu manetki - długimi możesz tylko mrugać bez przekręcenia na manetce.
Jamszoł
Posty: 22192 Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Jamszoł » 10 maja 2015, 23:04
Czyli tak zwane światła skandynawskie
Które ja wyłączyłem w swoim Mondku - wybulając 100 zł w ASO
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
jk1978
Posty: 770 Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback
Post
autor: jk1978 » 10 maja 2015, 23:06
Dokładnie. Nie kumam tylko czemu wszystkie Escorty tego nie miały wyjeżdżając z fabryki
awaria
Posty: 48 Rejestracja: 06 maja 2015, 21:42
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Kombi
Post
autor: awaria » 10 maja 2015, 23:06
Nie interesuje mnie jakieś nie fabryczne drutowanie .
Czyli wkładam te dwa przekaźniki i zapominam o kręceniu wajchą ?????
----------
o widze że koledzy odpowiedzieli
Ostatnio zmieniony 10 maja 2015, 23:08 przez
awaria , łącznie zmieniany 1 raz.
Jamszoł
Posty: 22192 Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Jamszoł » 10 maja 2015, 23:07
Bo tylko w skandynawii były przepisy nakazujące jazdę z włączonymi światłami w dzień
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Jamszoł
Posty: 22192 Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Jamszoł » 10 maja 2015, 23:08
awaria pisze: Czyli wkładam te dwa przekaźniki i zapominam o kręceniu wajchą ?????
Tak ale w dzień - w nocy musisz przekręcić wajchą bo nie będzie drogowych
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
jk1978
Posty: 770 Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback
Post
autor: jk1978 » 10 maja 2015, 23:11
Dokładnie tak jak napisałem powyżej
. Żadnego druciarstwa. Przekaźniki załatwiają wszystko
S3ci0r
Posty: 4822 Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback
Post
autor: S3ci0r » 10 maja 2015, 23:23
o ile masz piny w skrzynce bezpieczników
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
Yagr
Posty: 14653 Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Yagr » 11 maja 2015, 19:04
S3ci0r pisze: o ile masz piny w skrzynce bezpieczników
dikładnie
Bo jesli masz skrzynkę w wariancie "low" to płytka drukowana sięga od bezpieczników tylko do połowy obudowy
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
awaria
Posty: 48 Rejestracja: 06 maja 2015, 21:42
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Kombi
Post
autor: awaria » 11 maja 2015, 22:29
Nosz kurdesz GHIA 1.8 97 rok full wersja , to chyba jest miejsce????
cidzej
Posty: 11785 Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio
Post
autor: cidzej » 11 maja 2015, 22:52
awaria pisze: GHIA 1.8 97 rok full wersja
gdzie masz ta informacje w profilu ?? mamy wróżyć ??
poza tym ghia nie oznacza full wersji a wrecz przeciwnie moze oznaczac wersję biedną ze wstawkami z drewna - w szczególności jak została złożona w płońsku