Strona 2 z 3

: 13 gru 2012, 05:00
autor: kupiec
kamil4769, jezeli to zawor "stop" to masz prze... przechlapane :( zeby dostas sie do tego musisz zdemontowac pompe :(
Zawor znajduje sie w miejscu niedostepnym jezeli pompa jest w aucie :(

: 13 gru 2012, 07:40
autor: WieSiu
kamil4769, obstawiam do oprzejrzenia wiazke co idzie do pompy wtryskowej. Tam pieknie gnija kabelki. I tak jak wspomnial kupiec, dostac sie do samego zaworu stop i elektroniki immobilizera przy pompie to tylko po wyciagnieciu pompy. Dlatego zacznij od sprawdzenia kabli pod peszkem przy wtyczce,bo tam najszybciej te kabelki padajja.

: 13 gru 2012, 09:09
autor: kupiec
WieSiu, dokladnie, widziales jak to u mnie wygladalo
kamil4769, przewody do zaworu stop i nie tylko, sa narazone na olej, rope i temp wiec zawsze "gnija" :( najpierw zrob jak WieSiu pisal i zobaczymy czy pomoglo

: 13 gru 2012, 09:11
autor: WieSiu
kupiec pisze:najpierw zrob jak WieSiu pisal i zobaczymy czy pomoglo
jak sie nic nie spalilo od zwarc jak np u arcadia w RSie,to pewnie pomoze :)

: 13 gru 2012, 12:31
autor: kamil4769
Kable i wtyczka ok. Auto ściągnięte do warsztatu. Zaraz będę wyjmował pompe. Mówicie że ten zawór może być przyblokowany tak?

: 13 gru 2012, 13:55
autor: WieSiu
nikt nie powiedzial o zablokowaniu,a jedynie o uszkodzeniu wiazki lub elektroniki Takie sciaganie pompy nie ma sensu jak ktos nie umie diagnozowac elektroniki :( mogl pasc komputer, mogla pasc elektronika od zaworu stop montowana przy pompie. Tu bez porzadnej diagnostyki nie ma sensu sciagac pompy,bo sciagnie popatrzy i co to zmieni ? wygeneruje tylko ogromny koszt. Nowy zawor stop z immobilizerem kosztuje majatek,a do tego trzeba go jeszcze umiec zaprogramowac do komputera,wiec najlatwiej bedzie wymienic na zwykly zawor stop bez elektroniki,bo jest dosc tani, tylko czy wszystko bedzie poprawnie sterowane gdy bedzie migac kontrolka immo to juz nie wiem.

: 13 gru 2012, 19:06
autor: kamil4769
Będzie wymieniona elekronika tak jak Wiesio mówi. Zobaczymy co z tego wyniknie. Dziękuję Wszystkim za pomoc. Odezwe się wkrótce i zobaczymy.

: 13 gru 2012, 19:19
autor: Yagr
kamil4769, tylko pamietaj że to mogą być walnięte same kable a elektronika może być ok. Trzeba po prostu sprawdzić/pomierzyć kable między zaworem stop a patsem/ecu (nie wiem czy u ciebie jest PATS wbudowany czy osobno).

: 13 gru 2012, 21:09
autor: kaliber
Ale :c: :razz:
Po 1 nie trzeba wyciągać pompy żeby wyciągnąć elektrozawór stop.
Po 2 zawór stop można założyć normalny- bez immo, tylko trzeba jakąś wtyczkę przy kolumnie kierowniczej wypiąć i ma działać tak było u mnie zrobione i działa :mrgreen:
Imoo po tej zmianie nie szalało zazwyczaj się zaświecało i gasło :grin:

: 13 gru 2012, 21:16
autor: kupiec
kaliber pisze:Po 1 nie trzeba wyciągać pompy żeby wyciągnąć elektrozawór stop.
nikt nie pisał o wyciąganiu elektrozaworu tylko chodziło o dojście kabelków :P nie dojdziesz tam mając pompe w aucie a wiem co pisze bo robiłem to

: 13 gru 2012, 21:25
autor: kaliber
Kiepskie dojście :?:
Obrazek

Chyba że o innych kabelkach piszemy :razz:

Zdjęcie mojej pompy po wymianie elektrozaworu ;)

: 13 gru 2012, 21:27
autor: WieSiu
kaliber pisze:Po 1 nie trzeba wyciągać pompy żeby wyciągnąć elektrozawór stop.
jasne.... tylko ciekawe ze jest zabudowany blacha, ktora jest przykrecona zrywalnymi srubami i to jeszcze od strony silnika,zebys ich nie odkrecil w normalny sposob. Widocznie miales jakas rzeźbe,ze Ci sie udalo bez wyciagania pompy.
kaliber pisze:Ale pierdoli....
to sie nadaje na ostrzezenie.

: 13 gru 2012, 21:34
autor: kaliber
WieSiu żadna rzeźba trzeba było speców z Peugeota którzy przy pompie Lucasa tyle się narobili... :mrgreen: z tego co wiem to rurki od wtrysków wyciągnęli i coś jeszcze i Dremelem rozcinali ;)

[ Dodano: Czw 13 Gru, 2012 ]
Jeżeli mogę to macie link jak koleś to robił w Mondeo

Klik

: 13 gru 2012, 21:37
autor: WieSiu
kaliber, to nie pisz takich glupot ze nie trzeba pompy sciagac, a napisz konkretnie jak to zrobic,bo potem ktos czytajacy Twoj tekst pomysli ze jest idiota i ze nie umie tego zrobic wg Twojej metody. Zreszta jakos nie przemawia do mnie to ciecie dremelem, jakbys to widzial na wlasne oczy w oryginale (ZAZNACZAM ZE PISZE O ORYGINALNYM ZABEZPIECZENIU),to bys raczej stwierdzil ze sie nie da tego zrobic bez sciagania pompy.

: 13 gru 2012, 21:40
autor: kaliber
WieSiu niestety mam 2 Escorty obydwa 1.8 TD i wszystko jest tam takie samo ;)

Tylko oczywiście traczki do metalu :P

[ Dodano: Czw 13 Gru, 2012 ]
Wiem próbowałem najpierw to rozwiercić to wiertło zepsułem aaa