Strona 2 z 2
: 20 lip 2012, 22:20
autor: cidzej
Jamszoł pisze:8V do 0,6L/1000 km
nooooo napisalm bym bzdura ale nie bede taki - gadalem w sklepie forda z gosciem i on gdzies w tabele patrzyl i np dla 1.4 8v!!!!! to jest do 1,2L/1000km dopuszczalne i nie uwazane za uszkodzenie czy wade przez serwis forda

: 20 lip 2012, 22:37
autor: radek0202
bd teraz obserwował mam na maxa o zeruje licnzik zobaczymy co wyjdzie z tego bd pisął na bierząco
[ Dodano: Pią 20 Lip, 2012 ]
a jak z dopasowaniem silnika 1.6 mi wejdzie bez zadnych przewiertów ?
: 20 lip 2012, 22:42
autor: cidzej
ktory 1.6 ?
: 20 lip 2012, 22:46
autor: radek0202
1.6 16v zetec ?
a jak nie to co pasuje bez problemowo ??:D
: 20 lip 2012, 22:53
autor: Jamszoł
cidzej, tak nam odpowiedzieli w ASO - więc bazuję na tym co fachmany od Forda gadali
To samo Ci od Skody mówili
A jeśli to prawda , że może wpierniczyć więcej - to tylko się cieszyć
: 20 lip 2012, 22:57
autor: ira
A co tak straszycie chłopaka ,ja miałam 1,3 jak sie naumie jeździć to i tocczyć się nie będzie.

Radek 1.3 bierze olej sprawdzaj go dolewaj i jeżdzij mój też brał i jeździł

i był starszy od Twojego.

: 20 lip 2012, 22:59
autor: radek0202
a jak padnie to sie bedzie myślec

przyjdzie pora bedzie rada

)
: 20 lip 2012, 23:02
autor: ELpYndoL
jak by co to 1,6 16V będę miał dla Ciebie

ale to na wiosnę 2013

: 20 lip 2012, 23:02
autor: ira
radek0202, no póki jeździ to go szanuj a ci odpłaci dobrym

: 20 lip 2012, 23:03
autor: radek0202
pierwsze auto szanuje oczywiscie i bede dbał jjak tylko potrafie mam nadzieje ze mnie nie zawiedzie
[ Dodano: Sob 21 Lip, 2012 ]
rzecz w tym . jade sobie wchodze w ostry zakret redukuje na 2 (jak zawsze) miejskie uliczki i chce sobie jechac a on od 1500 obrotów mi dusi sie przy 2 dopiero normalnie łapie wcześniej tak nie było

co zrobic to złe ? moim zdaniem nie powinienem sie martwic lecz wczesniej tak nie było a jutro wyjezdzam w trase pomocy !!
: 21 lip 2012, 19:15
autor: ELpYndoL
a cos wiecej ?? tylko raz to wystapiło tylko na zakrecie tylko przy redukcji jak na prostej ??
: 21 lip 2012, 19:17
autor: radek0202
po zakrecie i przez chopke przejezdzam na 2 i tez go dusi co wiecej moge powiedziec no . nic

takie objawy po zakrecie i na prostej tez
[ Dodano: Sob 21 Lip, 2012 ]
dusi go do 2 tysi szarpie .

nie weim czemu tak to jezdzi jak wczesniej .
[ Dodano: Sob 21 Lip, 2012 ]
a i 4 bieg miałem bardzo elastyczny od poczatku a teraz juz taki nie jest bo tez sie dusi przy 40 km/h
: 21 lip 2012, 19:36
autor: Jamszoł
Tak jak pisałem ns SB
Sprawdź ile wóz przejechał od ostatniej wymiany świec , przewodów WN i filtra paliwa
: 21 lip 2012, 19:40
autor: radek0202
na swiecach i przewodach około 30000 a filtr paliwa 2010 moim zdaniem wypada go juz wymienic
[ Dodano: Sob 21 Lip, 2012 ]
pojeezdziłem troche teraz i przerywa mi ale co jakis cczas nie zakazdym razem na niskiich obrotak ale co jakis czas