obroty spadły zgasł nie chce odpalić
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11775
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
ty to ty go nie woz po tych elektromechanikach bo cie to drozej wyjdzie niz to warte. komputer do 1.3 kupisz za 20-30 zł i bedziesz wiedzial czy to to
http://moto.allegro.pl/ford-escort-1-3- ... 33474.html
http://moto.allegro.pl/komputer-ford-es ... 75546.html
http://moto.allegro.pl/sterownik-komput ... 50434.html
http://moto.allegro.pl/ford-fiesta-ka-e ... 72321.html
itd itd
ale to raczej moze byc problem z:
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-ford- ... 79214.html
lub
http://allegro.pl/ford-escort-fiesta-1- ... 32426.html lub jego kable
w ostatecznosci pozostaje:
http://allegro.pl/ford-escort-skrzynka- ... 31167.html
a jest jeszcze jedna opcja - pewno u ciebie malo prawdopodobna ale w moim to bylo - przez siane grodziowa pod taka gruba uszczelka idaca na scianie grodziowej i dociskanej maską idzie wiazka przewodow od czujnikow i do modulu zaplonowego. u mnie ktos ja zle wlozyl i przy zamykaniu maski zostala przecieta izolacja. jak sie potem zle ulozyla albo dostala wilgoc no to cyrki w aucie i z odpalaniem i podczas jazdy
http://moto.allegro.pl/ford-escort-1-3- ... 33474.html
http://moto.allegro.pl/komputer-ford-es ... 75546.html
http://moto.allegro.pl/sterownik-komput ... 50434.html
http://moto.allegro.pl/ford-fiesta-ka-e ... 72321.html
itd itd
ale to raczej moze byc problem z:
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-ford- ... 79214.html
lub
http://allegro.pl/ford-escort-fiesta-1- ... 32426.html lub jego kable
w ostatecznosci pozostaje:
http://allegro.pl/ford-escort-skrzynka- ... 31167.html
a jest jeszcze jedna opcja - pewno u ciebie malo prawdopodobna ale w moim to bylo - przez siane grodziowa pod taka gruba uszczelka idaca na scianie grodziowej i dociskanej maską idzie wiazka przewodow od czujnikow i do modulu zaplonowego. u mnie ktos ja zle wlozyl i przy zamykaniu maski zostala przecieta izolacja. jak sie potem zle ulozyla albo dostala wilgoc no to cyrki w aucie i z odpalaniem i podczas jazdy

- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Coś tu kręciszPatrick pisze:panowie przyczyną tych wszystkich zdarzeń była woda która znalazła się w zbiorniku i która zablokowała silniczek krokowy
Jak silniczek krokowy łączy się ze zbiornikiem paliwa ?
Woda w zbiorniku może znaleść się z powodu 2 różnych przyczyn
1. Chrzczone paliwo
2. Jazda zimą z notorycznym brakiem paliwa - czyli mniej niż pół zbiornika na co dzień
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- cidzej
- Posty: 11775
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
dodam jeszcze, ze silniczek krokowy w 1.3 na monowtrysku jest strikte silniczkiem krokowym, ktorego trzpien wysuwa sie i chowa naciskajac na dzwignie przepustnicy i NIE MA nic wspolnego z przeplywem paliwa czy powietrza (w odroznieniu od zaworu bocznikowego powietrza dodatkowego) innymi slowy ... dobrze, ze ci nie powiedzial, ze to treblinki w silniku ci sie zablokowaly 

nie wiem może faktycznie ściemnił bo wiem że krokowiec nie ma bezpośredniego kontaktu z paliwem; powiedział ze silniczek krokowy się zablokował a co do
ps jestem tylko biednym studentem
no to punkt nr 2Woda w zbiorniku może znaleść się z powodu 2 różnych przyczyn
1. Chrzczone paliwo
2. Jazda zimą z notorycznym brakiem paliwa - czyli mniej niż pół zbiornika na co dzień
ps jestem tylko biednym studentem
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Pomyśl noPatrick pisze:no to punkt nr 2
ps jestem tylko biednym studentem

Wyjeżdżasz paliwo do rezerwy i tankujesz np. 10 l i znów wyjeżdżasz do rezerwy .
Tankujesz raz do pełna a potem wyjeżdżasz te 10 l i tankujesz znów do pełna
Podsumowując - tu i tu tankujesz tyle samo


Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Jamszoł, dokładnie to samo miałem pisać, jednorazowy wydatek a potem na jedno wychodzi
tylko jedno ale... kolega wie że mało w baku= oszczędza
a będzie pełny... a co tam autem podskoczę= albo wydatki wzrosną albo po pewnym czasie dojdzie znów do stanu obecnego
tylko jedno ale... kolega wie że mało w baku= oszczędza
a będzie pełny... a co tam autem podskoczę= albo wydatki wzrosną albo po pewnym czasie dojdzie znów do stanu obecnego
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

istnieje możliwość zablokowania silniczka krokowego przez wodę w benzynie w jaki kolwiek sposób chodzimi o to czy jest to fizycznie możliwe czy mechanik ściemniał?
[ Dodano: Sro 14 Mar, 2012 ]
[ Dodano: Sro 14 Mar, 2012 ]
odkręcić i wyczyścićtak z ciekawości, to jest jakiś sprawdzony sposób, na czyszczenie tego zbiornika paliwa ?
