Strona 2 z 3
: 07 kwie 2012, 12:11
autor: Jamszoł
zbysio007, a gleby nie masz ?

: 07 kwie 2012, 12:16
autor: kris
Jamszoł pisze:zbysio007, a gleby nie masz ?

i tu żeś strzelił w 10
gleba jak talala

: 07 kwie 2012, 12:35
autor: Jamszoł
kris pisze:i tu żeś strzelił w 10

gleba jak talala

No to wytrzymały i tak długo
Orginały nie wytrzymają dłużej niż rok
: 07 kwie 2012, 13:19
autor: zbysio007
Gleby nie bylo, tzn -40 mialem na tym zestawieniu. Ale domyslalm sie ze szerokosc kapcia tez ma jakies znaczenie. Szkoda mi roboty, ale zainwestuje teraz w lemforda i sie oakze dlugo pojezdze. Fakt, ze obnizenie bedzie wieksze bo nakretka z gwintu wedruje nizej na lato

: 07 kwie 2012, 13:25
autor: kris
Jamszoł pisze:Orginały nie wytrzymają dłużej niż rok
zobaczymy,ja wrzuciłem ori tuleje,mam nadzieje,że pojeżdze dłużej
Zbysio,jeśli chodzi o szerokość kapcia,to na 195/50,bez gleby ponad 2 lata śmigałem na ori tulejach,a wymieniłem wszystko przy okazji wymiany sprężyn.

: 07 kwie 2012, 13:50
autor: nonam
Mi przy -60 tuleje na wahaczach Lemfordera wytrzymywały pół roku

: 07 kwie 2012, 14:26
autor: mateusz_175
Ech, współczucia Nonam jazdy na takiej glebie

Zbysio, ile dałeś za te wahacze/tuleje TRW ? Chcę u siebie kupić nowe wahacze, ale TRW są dosyć droższe od Febi i nie wiem co kupować...
Gleby nie mam, opony baloniaste, więc powinno to już jeździć do końca.
Jeszcze pytanie co do wymiany wahaczy. Wykręcam stare i wkręcam nowe i tyle ? Śruby do oporu dokręcam ?
: 07 kwie 2012, 14:31
autor: Jamszoł
mateusz_175 pisze: Wykręcam stare i wkręcam nowe i tyle ?
Tak
mateusz_175 pisze:Śruby do oporu dokręcam ?
Tak , żeby soki z nich wylazły
Może się okazać , że stare pourywasz - przygotuj się do tego , że możesz zapitalać po nowe a jak chcesz i Cię stać to lepiej od razu kup nowe .
: 07 kwie 2012, 14:34
autor: nonam
mateusz_175 pisze:Ech, współczucia Nonam jazdy na takiej glebie
Dlaczego ? Mi się bardzo dobrze jeździło

: 07 kwie 2012, 14:35
autor: Jamszoł
Ale na osiedle koło cmentarza nie wjechałeś
mateusz_175 pisze:Gleby nie mam, opony baloniaste, więc powinno to już jeździć do końca.
Będą mniej naprężone - wytrzymają dłużej
: 07 kwie 2012, 14:36
autor: nonam
Jamszoł pisze:Ale na osiedle koło cmentarza nie wjechałeś
Wjechałem, tyle że sposobem a nie jak wszyscy

Ok, koniec OT.
: 07 kwie 2012, 15:38
autor: zbysio007
Nie pamietam ile zaplacilem za TRW, kupilem cale wachacze razem z tulejami i sworzniami. Mialo byc git, a wyszla kupa. Teraz kupie lemforda komplet i zobacze dlugo pojezdze. najwyzej bedzie sie co pare miesiecy tuleje wymieniac

: 07 kwie 2012, 16:29
autor: S3ci0r
a tyle się mówi żeby tuleje były tylko oryginał...

: 07 kwie 2012, 19:22
autor: Jamszoł
zbysio007, wstawisz nowe to przy starych wymień tuleje i będziesz miał na zmianę
: 07 kwie 2012, 19:26
autor: zbysio007
Jamszoł pisze:zbysio007, wstawisz nowe to przy starych wymień tuleje i będziesz miał na zmianę
Z tym, ze boje sie ze jeden wachacz jest minimalnie krzywy. W zime mialem maly incydent gdzie skrzywilo felge i obawiam sie ze i wachacz ucierpial. Dlatego zmieniam cale, a nie same tuleje.