Strona 2 z 3
: 27 lip 2011, 17:22
autor: Yagr
S3ci0r, posłuchaj krisa - do póki nie zerkniesz do hampli to nie będziesz wiedział co. Może być tłoczek zapieczony, możesz mieć jakiś farfocel zaklinowany przy klocku, mozesz mieć tarcze ponizej normy starte i cienki klocek wpada między zacisk a tarczę i jeszcze pewnie kilka rzeczy by się znalazło, których nie ma co wymyslać bo i tak musisz zajrzeć do tych hampli

: 27 lip 2011, 19:17
autor: kowal
walce z tym samym problemem. co 6 miesięcy jeżdżenia po błocie robie to samo. nie myśl, tylko rób co Ci koledzy na forum piszą

: 28 lip 2011, 16:18
autor: S3ci0r
dzwoniłem do stacji kontroli pojazdów, badanie hamulców 20zł więc jeszcze dziś podjadę na zdiagnozowanie problemu. dam znać co i jak
OVER

: 28 lip 2011, 16:20
autor: Yagr
S3ci0r, a co, nie chce się koła ściągnąć i samemu zerknąć, co?

: 30 lip 2011, 11:38
autor: mateusz_175
Czy idzie samemu powymieniać elementy gumowe w zaciskach ? Troszke u mnie się zniszczyły przez tyle lat.
S3ci0r daj znać co tam na badaniu wykazało.
: 30 lip 2011, 11:57
autor: driver98
mateusz_175, te elementy gumowe czyli oringi oraz inne gumeczki można samemu powymieniać,żadnej filozofii w tym nie ma.
: 30 lip 2011, 12:19
autor: S3ci0r
sprawa wygląda następująco. oba koła przy jeździe coś blokuje przy czym prawe delikatnie natomiast lewe mocniej. przy hamowaniu lewe koło słabiej hamuje od prawego dlatego ściąga mnie w prawą stronę. diagnosta stwierdził że trzeba jak najszybciej to zrobić (rozebrać zacisk i popatrzeć co jest nie halo) bo takim autem nie można jeździć co oczywiście potwierdzam, boję się jechać więcej niż 80km/h bo gwałtowniejsze hamowanie przy takiej prędkości może spowodować że już nie będę w stanie na czas skontrować kierownicą

niestety wolne mam dopiero środa-czwartek a do pracy czymś muszę dojeżdżać. jeśli okaże się że klocki są do wymiany to na 99% będę już wkładał heble od mondeo z nacinanymi i nawiercanymi tarczami

: 30 lip 2011, 13:05
autor: Yagr
S3ci0r, czyli diagnosta ci powiedział to co ja na samym początku tyle że on za kasę
Kurcze, chłopie, weźże to koło zrzuć i zobacz co się dzieje a nie deliberujesz już tydzień i nic do przodu się nie posunąłeś

: 30 lip 2011, 13:06
autor: S3ci0r
Yagr, ja nie mam czasu na zdjęcie nawet głupiego koła

: 30 lip 2011, 13:09
autor: Yagr
S3ci0r, no to przerypane...

: 30 lip 2011, 13:14
autor: Jamszoł
ta strona co nie chce hamować i lekko blokuje - do wymiany wężyk hamulcowy
Ta co hamuje - zacisk do wyczyszczenia
Podsumowując
Oba zaciski do wyczyszczenie - oba wężyki giętkie - do wymiany
: 31 lip 2011, 11:27
autor: driver98
Jamszoł, plus oringi

: 31 lip 2011, 23:24
autor: kris
S3ci0r pisze: jeśli okaże się że klocki są do wymiany to na 99% będę już wkładał heble od mondeo z nacinanymi i nawiercanymi tarczami
albo moje IQ jest tak niskie ,że nie rozumię tego,albo ze mną coś nie teges,znaczy się jak mi się spali żarówka to kupie komplet nowych lamp z żarówkami

albo jak złape kapcia to lece do sklepu po komplet nowych opon.
: 31 lip 2011, 23:33
autor: Yagr
kris2629,
S3ci0r,i tak chce wrzucac heble mondkowe więc obecne problemy tylko przyspieszaja sprawę

: 31 lip 2011, 23:34
autor: kris
MinisterQ pisze:Escortowe heble nawet jak są sprawne, to są takie sobie - nie raz trzeba się mocno zaprzeć żeby auto stanęło dęba.
u mnie nie ma tego problemu,może dlatego że większą wage przywiązuje do tego typu spraw,miałem kiedyś problem przy hamowaniu,okazało się że skończył się jeden z wew. klocków,kupiłem nowe,2 komplety naprawcze,rozebrałem wszystko,wyczyściłem,założyłem nowe gumy,całość przesmarowałem i hamulce mam żylety i nie musze się zapierać żeby zahamować,no ale jak się dba to się ma.