Strona 2 z 2

: 24 lip 2011, 19:29
autor: Gajek
Tego kopcenia na razie nie sprawdzę, bo immobiliser nie chce się wyłączyć i nie ma jak odpalić auta. Ten niefabryczny immo mogę odłączyć tak po prostu czy lepiej jakoś sprawdzać pod co jest podłączone. Jak odłączyłem zasilanie to nadal jest odłączona pompa paliwa.

[ Dodano: Pon 25 Lip, 2011 ]
Immo zdjęty, po staniu cały dzień i odpaleniu auta nie było trzęsienia. Wcześniej po nocy trzęsło całym autem. Może to ten immobiliser powodował problem? Jutro się okaże jak brat będzie wracał z pracy.

: 03 sie 2011, 15:50
autor: WieSiu
Gajek, mogl powodowac, jak byl dziwnie wpiety. a teraz jest juz ok?

: 03 sie 2011, 16:22
autor: Gajek
Przez może 2-3 dni było dobrze z rana, ale teraz jest to samo. Ciągle nie chodzi na drugim cylindrze. Podmieniliśmy kable WN, cewkę i świece.

: 03 sie 2011, 16:25
autor: Yagr
Gajek, no to podjedź do jakiegos speca nich ci kompresję zmierzy i przy okazji próbe olejową - będziesz wiedział czy to nie zawór albo pierścienie.

: 03 sie 2011, 20:13
autor: Gajek
Manometr mamy od kogo pożyczyć, to może na weekend coś zrobimy.