Strona 2 z 2
: 01 cze 2011, 19:32
autor: Jamszoł
a od kiedy to się matuję bazę ?
Na baze bezbarwny daje się od razu
Póki baza jest mokra
: 01 cze 2011, 19:40
autor: Benko
Kurde ja pierwszy raz pomalowałem tak duży element Mój błąd pomalowałem a jak coś nie wyszło to pytałem
: 01 cze 2011, 19:48
autor: Jamszoł
Benko, ja Ci juz napisałem wcześniej - papier ścierny - zjechac tak , żeby nie było widać kropek - jeszcze raz baza i od razu bezbarwny - czyli tak jak sie maluje kilka warstw bazy - robisz krótką przerwę - tak robisz taką samą przerwe i bezbarwny
Głowa do góry będzie dobrze
: 01 cze 2011, 19:49
autor: Kudłaty_EZG
Jamszoł, nie mokra ale też nie wyschnięta- jak odparuje już ale zanim wyschnie
: 01 cze 2011, 19:53
autor: Jamszoł
to to wiadomo
Już nie raz pisałem - dotyka sie w miejscu niewidocznym górną częścią palca - palec ma sie przyklejac ale nie ubrudzić
Tak najlepiej sprawdzic czy można nakładać nastepną warstwę lakieru
: 02 cze 2011, 20:04
autor: Benko
Jamszoł dzis wypróbowałem twój sposób jutro będę widział efekty narazie jest ok
Ma też pytanie związane związku z polerką czy można zmatowić lakier papierem 2000 a następnie tempo ? Jaki czas powinien minąć od lakierowania do polerki?
: 02 cze 2011, 20:15
autor: Jamszoł
Proponuję co najmniej 3-4 dni
Pasta tempo nie za bardzo wypolerujesz - to musi byc pasta polerska
Jeśli ręcznie to ta drobniejsza
: 02 cze 2011, 20:28
autor: Benko
A mam szlifować lakier papierem 2000 na wodę ?
: 02 cze 2011, 20:28
autor: kris
Już pisałem w tym temacie,jeśli polerka to pasta Farecla 3G,sprawdzona,super efekt po jej użyciu,tylko trza pamiętać aby powierzchnia obrabiana była cały czas mokra
: 02 cze 2011, 20:32
autor: Jamszoł
Benko pisze:A mam szlifować lakier papierem 2000 na wodę ?
Troche grubawy - ja bym wziął 2500 a po nim 5000
Woda - temp taka jak otoczenia - nie na slońcu
: 02 cze 2011, 20:45
autor: Benko
Dzięki waszej pomocy udało się uratować błotnik Poprawiłem i jest ok
Jutro maska do poprawki i zderzak
: 02 cze 2011, 20:51
autor: S3ci0r
ja polerowałem zderzak w ten sposób, najpierw na mokro papierem 2000 dla wyrównania powierzchni, następnie 2500 też na mokro a później pasta tempo z gąbką na wiertarce a później futerkiem. ręcznie nie polecam bo się zajedziesz a efekt jest mizerny. także jak masz wiertarkę z reg. obrotów to kupuj tempo i gąbkę do tego i jazda
: 02 cze 2011, 20:51
autor: Jamszoł
Powodzenia - ciesze się , że Ci się udało
: 02 cze 2011, 21:02
autor: Benko
Jeszcze maska i zderzak
: 02 cze 2011, 21:06
autor: Jamszoł
Dasz radę
Podpowiedź :
W trakcie malowania nie patrz na element malowany na wprost - patrz pod katem
Wtedy widać jak lakier sie układa - jak zaczyna sie błyszczeć - jedziesz dalej
Gdy przytrzymasz zbyt długo - pójdzie zaciek , za któtko - wyjdzie mat
Patrz na miejsce nakładania lakieru tak , aby światło od lampy - słońca odbijało się w miejscu padania lakieru - czyli 45 stopni do nawet 70 stopni