Strona 2 z 3

: 08 cze 2011, 23:07
autor: bodzio82
dzis zrobilem trase okolo 70km. auto jedzie w miare normalnie a za chwile zaczyna telepac i jest słabe ledwo bujne na 3 tys a juz silnik glosny sie robi i czuc ze auto bardzo sie meczy ,po chwili przestaje telepac i zaczyna nabierac sil w tym czasie zapier.super i jest cicho mimo przekroczenia 3 tys .
Ogólnie to ostatnia rzecz ktora zrobie to zakupie przeplywke jesli dalej bedzie gubil KM to wystawiam na aukcje mam poprostu dosc tego auta :cry:

: 08 cze 2011, 23:19
autor: WieSiu
bodzio82 pisze:Ogólnie to ostatnia rzecz ktora zrobie to zakupie przeplywke jesli dalej bedzie gubil KM to wystawiam na aukcje mam poprostu dosc tego auta
ile za auto ? :)

: 08 cze 2011, 23:43
autor: bodzio82
WieSiu, jak sie zdecyduje to napewno wystawie na forum a cena pewnie miedzy 3 a 4 tys

: 08 cze 2011, 23:46
autor: WieSiu
bodzio82 pisze:a cena pewnie miedzy 3 a 4 tys
za niesprawne auto ? z niewiadoma usterka :P

bodzio82, nie wymiekaj,taki niestety jest los starych uzywanych aut. Odrobina jeszcze wytrwalosci i korzystania z odpowiednich mechanikow kumajacych baze i bedzie dobrze i w miare tanio. A przeplywki sie nie kupuje, tylko najpierw czysci. Narazie mozesz sobie dopiac przeplywke i zobaczyc jak wtedy chodzi :D

: 09 cze 2011, 00:02
autor: kupiec
nie masz skąd "pożyczyć" na dzień, dwa i zamontować u siebie żeby sprawdzić czy to akurat "to"?

: 09 cze 2011, 00:08
autor: bodzio82
WieSiu pisze: A przeplywki sie nie kupuje, tylko najpierw czysci. Narazie mozesz sobie dopiac przeplywke i zobaczyc jak wtedy chodzi
była czyszczona ,był odpinana nic sie nie zmienia jedynie po odpieciu gasnie na wolnych
ja sie najezdze w robocie roznymi autami i sa starsze auta od mojego i smigaja niesamowicie wiec wiem ze moj to naprawde porazka na ten czas .Mnialem takiego samego escorta jak pojechalem nim na jazde probna po naprawie lpg to sam niedowierzalem ze ten silnik tak sie zbiera na 2 traci trakcje jak mu sie depnie a moim nawet na 1 biegu nie zamieli :oops:

: 09 cze 2011, 00:10
autor: WieSiu
bodzio82, zaloz lpg 1 generacji i Twoje problemy znikna :P

: 09 cze 2011, 00:13
autor: bodzio82
WieSiu pisze: zaloz lpg 1 generacji i Twoje problemy znikna
nie kapuje??????????????????????

: 09 cze 2011, 00:27
autor: WieSiu
kupiec pisze:nie musisz to prezes pisał i rób jak każe
no niech Ci bedzie :P
bodzio82 pisze:nie kapuje??????????????????????
napisalem to bo jakbys zalozyl gaz 1 generacji (no ewentualnie 2),to wlasciwie zaden czujnik w silniku nie jest Ci potrzebny do jazdy poza czujnikiem polozenia walu i sprawnym zaworem bocznikowym (krokowym). Mysle ze oszczednosc bedziesz mial spora,bo nie wydasz zbednie na mechanikow i przy okazji bedziesz tanio jezdzil.

Ale jesli chcesz juz cos zrobic porzadnie,to szukaj kogos kto na prawde rozumie jak dziala elektronika w Twoim aucie i mysle ze dosc szybko znajdzie Ci usterke nie wymieniajac wszystkiego po kolei.

: 09 cze 2011, 01:16
autor: bodzio82
kutro zmierze cisnienie na cylindrach moze tam jest problem i jak zacznie telepac podczas jazdy to podlacze pod kompa moze cos sie pokarze

: 09 cze 2011, 07:07
autor: WieSiu
bodzio82, a tam na cylindrach. najpierw sprawdz cisnieniew ukladzie paliwowym

: 09 cze 2011, 20:38
autor: Jamszoł
bodzio82, czy telepie też na wolnych obrotach ?
Jak dla mnie to z Twojego opisu można by wnioskować , że dzieje się coś z jedną ze świec
Gdyby coś się działo na wolnych to wtedy szybko można zlokalizować która to
Jeśli nie to może gdybys miał możliwość podmianki na inne ?
Lub - jeśli już przejechałeś na nich więcej jak 30kkm to po prostu zmień na nowe

Następna możliwość - zawiesza się któryś z zaworów ( lepiej nie )

: 09 cze 2011, 23:59
autor: bodzio82
zrobilem dzis trase okolo 700 kilometrow na nowym sprzegle i ogolnie nie jest zle bo chociaz da sie w miare normalnie wystartowac ze swiatel ;) no i oczywiscie wyprzedzic :razz:
ale niestety w niektorych momentach telepie jak holera takze w tej kwestii sie nie poprawilo
dodatkowo sprzeglo teraz mi bierze pol centymetra od podlogi mimo ze pedal na rowno z pedalem hamulca wyregulowalem :roll: i jak sie rusza to wlasnie wpada w wibracje tak jakby tarcza mniala bicie albo cos z dociskiem bylo nie halo,nie wiem dlaczego ale lozysko oporowe mnialo luzy na boki mnialem pojsc z tym do sprzedawcy ale w koncu nie polazlem i zamontowalem mimo obaw ze jest uszkodzone i teraz mysle ze zle zrobilem ,ori fordowskie bylo w super stanie zero luzow itp.no ale bylo troche innej budowy wiec zalorzylem nowe z kompletu LUK

[ Dodano: Pią 10 Cze, 2011 ]
Jamszoł pisze:Gdyby coś się działo na wolnych to wtedy szybko można zlokalizować która to
Jeśli nie to może gdybys miał możliwość podmianki na inne ?
Lub - jeśli już przejechałeś na nich więcej jak 30kkm to po prostu zmień na nowe

Następna możliwość - zawiesza się któryś z zaworów ( lepiej nie )
Co do swiec to sa platyny a maja jakies 20 tys w maksie

wlasnie ja sie boje ze to cos z silnikiem bo tak jak mowilem raz jest ok a raz sie trzesie,a pozatym w zime gubil cisnienie na cylindrach i szczegolnie w mrozy ciezko zapalal ,gasł itp.

[ Dodano: Pią 10 Cze, 2011 ]
nie ma objawow ze swieca zarzuca silnik chodzi na 4 cylindrach,no ale mam dobre fordowskie wiec podmienie bo kurde ja nie pamietam kiedy to sie zaczelo dziac wiec moze to byc tez po zmianie tych swiec

: 10 cze 2011, 07:46
autor: WieSiu
bodzio82, sprzeglo wyreguluj tak zeby dobrze lapalo, a nie przy samej podlodze. pedaly nie musza byc na rowni.

: 10 cze 2011, 17:48
autor: Jamszoł
Tak - sprzęgło ma zaczynać łapać w połowie odległości między podłoga a górą
Bodzio - masz MK7 a więc masz śrubę regulacyjna na klucz imbusowy przy pedale sprzęgła - linka do podciągnięcia - za duży luz