Strona 8 z 9

: 19 paź 2009, 23:02
autor: Mikosz
Na Escortach często widzę tylko TD a nie Turbo D.
Na stronie Inter Cars widnieje na końcu, popatrzcie... :???:

: 20 paź 2009, 15:36
autor: wojtass123
kupiec pisze:ja bym dalej drążył temat wtrysku sterującego. dobrze by było jakbys miał od kogoś taki wtrysk pożyczyć i założyć do swojego i wtedy bedziesz wiedział czy to sam wtrysk czy sterowanie (nie wiem skąd to idzie) tego wtrysku jest padnięte.
ten właśnie zawór który wymieniem steruje tym wtryskiem (podobno) a jak znajde chwile czasu ktorego teraz jak na lekarstwo to podjade do elektryka którego mi polecił znajomy mechanik moze on w końcu będzie w stanie zdiagnozować mój samochód

: 22 paź 2009, 19:55
autor: wojtass123
byłem dziś u elektronika podpioł się i wykazło mu dwa błędy mianowicie:
-p2040 Iniector cicuit malfuncion - cylinder 4
-p1765 Circuit selenoid malfuncion
z tym ten drugi był nie zawsze bo przeprowadziliśmy kilka prób . On nie był zbytnio przekonany czy to ten wtrysk sterujący bo on jest na 4tym cylindrze a nie na 3cim ale jak byłem u niego to wpadłem na pewien pomysł . wpiołem w tą wtyczke od tego wtrysku opornik 100Ohm (prawidłow wartośk którą powinien miec ten wtrysk to 90-120 Ohm) i silnik zaczoł od razu dobrze pracować. Komputer widział prawidłową wartość i silnik nie wchodził w awaryjny tryb pracy , pojechałwem znów do tego elektronika i błędów juz żadnych nie było :) czyli w końcu wiem co mu dolega . Tylko skąd ja teraz taki wtrysk wezmę..

: 22 paź 2009, 20:02
autor: kupiec
wojtass123 pisze:Tylko skąd ja teraz taki wtrysk wezmę..
alledrogo, szroty i podobne markety z gratami. no chyba że w sklepie nowy.

: 22 paź 2009, 22:09
autor: Jamszoł
wojtass123 pisze:wpadłem na pewien pomysł . wpiołem w tą wtyczke od tego wtrysku opornik 100Ohm (prawidłow wartośk którą powinien miec ten wtrysk to 90-120 Ohm) i silnik zaczoł od razu dobrze pracować.
Napisz dokładniej - do wtryskiwacza dochodzą dwa przewody ; +12V na stałe po przełączeniu stacyjki oraz +3V - impuls sterujący .
W który przewód wpiołeś ?

: 23 paź 2009, 21:14
autor: wojtass123
u mnie od wtrysku wychodzi tylko jeden przewód (dwa kabelki) i zaraz po około 20cm jest wtyczka innego przewodu tam, nie widziałem i w tę wtyczke włożyłem opornik a gdzie ten przewód dalej idzie i co tam dalej jest to nie wiem w poniedziałek przyjże się dokładniej co tam jest i napisze

Znalazłem wtrysk na allegro za 90 zeta , zaraz go zamówie :)

Narazie jeżdzę autem z tym opornikiem tyle co do pracy i staram się delikatnie jak myślicie nic się z nim złego nie stanie ??

: 25 paź 2009, 14:19
autor: Mikosz
wojtass123, mam pytania

Ile dałeś za diagnostyke ??
Jak się nazywał program który pokazał błędy ??

Korci mi taka diagnostyka :P

Robiłem u siebie pomiary i wyszło tak:

Korektor kąta wtrysku : 12,2 ohm (norma 6-16)
Wtrysk sterujący : 102,5 ohm (norma 90-120)
Przekaźnik świecy żarowej : 74,2 ohm (norma 75)
Wszystkie świece mają 1,1-1,2 ohm (skaczą się)

: 26 paź 2009, 15:43
autor: wojtass123
za diagnostyke zapłaciłem 40zeta a program nie wiem to nie był zwykły program na lapku z przejściówką tylko jakiś specjalny przyrząd nazwy nie pamiętam ale wyglądało jak taka czarna kostka z wyświetlaczem dotykowym

: 26 paź 2009, 19:22
autor: cidzej
pewno coś podobnego http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=1&prodid=275 tylko z dedykacją lub przejściówką do FORDa

: 08 lis 2009, 10:39
autor: wojtass123
Co to może być
- po regeneracji pompy i wtrysków auto tydzień chodziło ok później wruciło do tego samego
- po wymianie zaworu (korektora kata wtrysku) żadnej poprawy
- po wpięciu opornika we wtyczkę zamiast wtrysku sterującego auto jeździło prawie tak jak powinno tylko jak był zimny to tak jak by to powiedzieć ' prychał ' tzn spadał z obrotów na ułamek sekundy
- po wymianie wtrysku sterującego (sprawdzony elektrycznie 110 Ohm) auto ciężko odpalało , na niskich obrotach nie miał mocy , ale jak się dobrze rozgrzał to wszystko było ok , a teraz rano podszedłem i nie mogę go odpalić wykręciłem akumulator i nic pare razy złapał i gasł

pomocy ludzie bo juz nie mam pojęcia co to moze być

[ Dodano: Nie 08 Lis, 2009 ]
czy ewentualnie mógłby mi ktoś polecić dobrego sprawdzonego fachowca od diesli w Mielcu lub okolicach ?

: 24 mar 2010, 19:52
autor: marcin880
Pytanko
czy można zamienić silnik enduro na inny .
Chodzi o diesla z 1998.
Padła głowica i mam dylemat inna głowica + części lub drugi silnik
prawdopodobnie nie enduro.
Jak z mocowaniem czy uchwyty będą pasić?

Koszty?
silnik dosyć dobra cena tylko nie wiem czy go wpasuję w autko.
Słyszałem o innym mocowaniu.
U mnie jest enduro a ten nowy nie.
Czy tylko mocowanie jest inne?

Mam jeszcze ten dylemat, że mój był td a ten d.

A o co chodzi jeśli mówisz o "tajlach"?
A co do osprzętu to co trzeba wymienić, bo to będzie całe auto po małej kraksie i do części też będzie dostęp.

: 24 mar 2010, 21:13
autor: Yagr
marcin880, wszystko mozna - kwestia, możliwosci warsztatowych i finansowych.

: 24 mar 2010, 21:35
autor: kupiec
z tego co wiem to endura różni sie osprzętem i tajlami w środku a reszta jest ta sama.

: 25 mar 2010, 08:48
autor: Mikosz
Czy ja dobrze rozumiem że chcesz zmienić na słabszy silnik ?? :shock: :lol:
Chłopie szukaj silnika endura de i taki se wsadź. Najwięcej endurowców jest w Mondkach MK2. W escortach jest mało. Ja na szczęscie mam.
W zwykłym D będzie Ci brakowało mocy....

: 25 mar 2010, 20:35
autor: kupiec
Mikosz pisze:chcesz zmienić na słabszy silnik ??
wydaje mi się że koledze chodzi o to że ma endura a chce kupić taki jak ja mam czyli "zwykły" diesel.