Wymiana poduszki silnika

Moderator: Moderatorzy

dziku
Posty: 589
Rejestracja: 06 gru 2008, 20:10
Lokalizacja: Wrocław

Wymiana poduszki silnika

Post autor: dziku »

Mam taki pewien problem z escortem. W trakcie jazdy wszystko jest ok - śmiga aż miło. Ale gdy stanę np. przy światłach to trzęsie się jak osika :P Przy czym te wstrząsy są nieodczuwalne dla mnie w większym stopniu. Natomiast pasażer to wręcz skacz na siedzeniu. Czy może to być objaw uszkodzonej poduszki silnika? Jeśli tak to czy wymienia się ją identycznie jak w opisie poniżej:

http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=5994

I czy ewentualnie ktoś orientuje się ile kosztować może przyjemność naprawy tej usterki?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Przy Twoim silniku jest identyczna - więc i wymiana będzie taka sama .
Poduche oglądałem tu http://ford-sklep.pl/escort-1995_2001-s ... 9_371.html
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
dziku
Posty: 589
Rejestracja: 06 gru 2008, 20:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dziku »

Pytanie jeszcze tylko - jaka to poduszka? Tzn. chodzi mi tu o to czy wszystkie są jednakowe czy nie? Bo np. na Allegro widziałem w opisach nazwy: poduszka tylna, poduszka prawa, poduszka lewa - i się trochę pogubiłem :P
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Poduszka tyln prawa i tylna lewa to poduszki od skrzyni biegów - silnik ma tylko jedną poduszkę.
Pamietaj na przyszlość silnik i skrzynię biegów określa się lewa lub prawa strona w sposób następujący :
Jak popatrzysz na silnik od strony skrzyni biegów to jego lewa strona jest po twojej lewej ręce, przód silnika najdalej od skrzyni biegów a tył przy skrzyni biegow.
Tylna lewa poducha to ta pod skrzynią biegów po jej lewej stronie.
Chyba teraz skumałeś ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
dziku
Posty: 589
Rejestracja: 06 gru 2008, 20:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dziku »

No nie bardzo skumałem :roll: Bo nadal nie wiem jaką miałbym kupić :P NA stronie którą podałeś też jest kilka rodzajów i ich nazwy niczego mi nie tłumaczą niestety :(
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Znalazłeś mój temat co do wymiany poduszki - pisałem , że to ta samo poducha , na zdjęciu widać jak wygląda - wystarczy porównać z tą co jest na stronie z linku :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
dziku
Posty: 589
Rejestracja: 06 gru 2008, 20:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dziku »

No to się sprawa komplikuje bo ta co pokazałeś to już spory koszt :/ Plus wymiana i pewnie w 250 zł ciężko się będzie zamknąć. No ale będę szukał czegoś tańszego w takim razie.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23265
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Ten silnik lubi wpadać w wibracje przy obrotach ok 900-1000.normalne obroty na biegu jalowym powinny być ok 800-850.jak się mylę to proszę mnie poprawcie
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
dziku
Posty: 589
Rejestracja: 06 gru 2008, 20:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dziku »

A jakie powinny być obroty na biegu jałowym? Bo ja mam prawie 1000. A w wibracje wpada prawa część silnika - lewa siedzi sobie grzecznie w miejscu.
ODPOWIEDZ