No dobra, tak też zrobię ale mi bardziej chodziło czy coś trzeba robić specjalnego już podczas samej czynności odpalania? Np. nacisnąć pedał gazu?cidzej pisze:wykrec świece, przeczysc np szczotka druciana, osusz np. zapalniczka, wkrec spowrotme i odpal
Resetowanie komputera
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
w samochodach z wtryskiem i elektronicznym układem sterującym nie trzeba robić nic. jesli wszystkie obwody dzialaja prawidlowo to, czy silnik cieply czy zimny czy jaki kolwiek, powinienes przekrecic kluczyk i auto powinno zapalic - reszta zajmuje sie komputer z bateria czujnikow i silniczkiem krokowym/bocznikowym zaworem powietrza
Ok, to też spróbuje. Tylko co to jest "kontakt"? Bo ja nie wiem
I jeszcze jedno, mój pomocnik twierdzi, że iskra jest za słaba i to jest powód wszystkiego. Patrzyłem i iskra sobie przeskakuje przy kręceniu ale nie jest taka żywo-niebieska. Może przy ruszaniu kabli od plusa np. powstało jakieś przebicie?
I jeszcze jedno, mój pomocnik twierdzi, że iskra jest za słaba i to jest powód wszystkiego. Patrzyłem i iskra sobie przeskakuje przy kręceniu ale nie jest taka żywo-niebieska. Może przy ruszaniu kabli od plusa np. powstało jakieś przebicie?