Wymiana Błotnika mk7

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
lostlast
Posty: 752
Rejestracja: 24 lut 2008, 00:08
Lokalizacja: Berlin

Wymiana Błotnika mk7

Post autor: lostlast »

Wymiana Błotnika w tym celu używamy wiertarki z wiertłem do metalu sposób najlepszy żeby nity roziercic oczywiście ja niemialem wiertarki wiec użyłem młotka i płaskiego śrubokręta wybijałem to i podważałem potem scielem nity

Najlepiej jest odkręcić nadkole są tam 5 czy 6 śrub
Wyciągamy nadkole zakrzywiamy błotnik tak żeby nieporysowac karoserii tzn. drzwi
Widzimy tam wtedy 2 śrub [o rozmiarze 10] zanim je odkręcimy musimy je wyczyścić od kitu który na nich jest

Wyczyścimy te miejsca po śrubach zamalujemy czymś żeby nierdzewialo

Przykładamy nowy błotnik przykręcamy kitujemy śruby i nawiercamy miejsca na nowe śruby ale zanim nawiercisz ustaw se błotnik

UWAGA niezapomnac o kablu do migacza jak już błotnik zakładasz
Załączniki
1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Prawda że proste ;)
Jedna uwaga, rozumiem że nie miałeś wiertarki i to cię tłumaczy... trochę, ale dla ewentualnych naśladowców: Używając wiertarki oszczędzamy sobie potem procedury prostowania tej listwy ze zgrzewami ;) kolejna sprawa to posmarowanie powierzchni przylegania nowego błotnika jakąs pastą głuszącą lub masą poliuretanową (polecam Boll) - zabezpieczy dodatkowo tą powierzchnię przed rdzą i oszczędzi nam ewentualnych zgrzytów a dodatkowo pomoże ładnie ustawic błotnik przed skręceniem ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

ale ogólnie to spoko opis , i co jak co ale kolega lostlast, niezły twardziel żeby takie operacje zimą pod gołym niebem robić
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
lostlast
Posty: 752
Rejestracja: 24 lut 2008, 00:08
Lokalizacja: Berlin

Post autor: lostlast »

ORION pisze:ale ogólnie to spoko opis , i co jak co ale kolega lostlast, niezły twardziel żeby takie operacje zimą pod gołym niebem robić
dzięki zmarzłem jak cos

Yagr

co do co pisales do-reszty ze ta pasta to tez zastosuje trzeba drgania wygluszyc bo przy wysokich predkosciach moze przyjść małe drgania i dziwny dzwiek jeszcze niemialemtego dzwieku ale moze się zdarzyć jak nie jest to zrobione co mówisz
ale niekrzywila się ta listwa powiem ci ze szlo jak pomaśle ten błotnik odczepić myslalem ze będzie gorzej ale wybijałem ten błotnik moze 20min i następne 20 zakladalem go
w razie pytań pisać podam szczegóły
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

lostlast, lekki OT z mojej strony:
pisz ze znakami interpunkcyjnymi, bo ciezko sie rozczytac :D
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Zablokowany