PODŚWIETLANIE DESKI I POKRĘTEŁ
Moderator: Moderatorzy
no niezle, niezle... ja zastanawiam sie nad tym by u siebie, oprocz niebieskich diod, wstawic jeszcze niebieski filtr (matowe, rzeswitujace, niebieskie towrzywo), po to by swiatlo bylo bardziej rownomiernie rozprowadzone. bo u wielu widzialem, ze po takich przerobkach, sa obszary lepiej i gorzej podswietlone. a chcialbym tego uniknac. i w ogole nie wiem czy niebieski to sluszny kolor juz mi troche zbrzydl (mimo ze to moj ulubiony), wszedzie w przerobkach widze blue... rzygac sie chce (bez urazy panowie )
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
- leszek
- Posty: 2567
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
po pierwsze primo kolego Pawle------- http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=739
po drugie primo zaraz zakończe ta dyskusję i zaśmiecanie tego opisu bardziej stanowczo !!!
po drugie primo zaraz zakończe ta dyskusję i zaśmiecanie tego opisu bardziej stanowczo !!!
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować
Mam pytanko, jak wyciągnąć zegary w mk7.
zdemontowałem już kokpit odkręciłem 4 śruby mocujące zegary, ale coś je jeszcze trzyma, chyba linka od prędkościomierza.
nie chce na siłe ciągnąć, żeby nie zerwać, a nie ma podejścia żeby zobaczyć jak to w ogóle tam wygląda
czy jest jakiś sposób żeby odpiąć te linke i ważniejsze-potem ją podłączyć???
licze na szybką odp bo nie składam deski na razie żeby później od nowa się męczyć z rozkładaniem
zdemontowałem już kokpit odkręciłem 4 śruby mocujące zegary, ale coś je jeszcze trzyma, chyba linka od prędkościomierza.
nie chce na siłe ciągnąć, żeby nie zerwać, a nie ma podejścia żeby zobaczyć jak to w ogóle tam wygląda
czy jest jakiś sposób żeby odpiąć te linke i ważniejsze-potem ją podłączyć???
licze na szybką odp bo nie składam deski na razie żeby później od nowa się męczyć z rozkładaniem
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Gelo-LBN, spróbuj poszukać, było to na forum kilkakrotnie wałkowane Trzeba albo odpiąć linkę od prędkościomierza a jeśli gabaryty dłoni lub długość linki ci na to nie pozwolą to trzeba odpiąć linkę przy skrzyni.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
wepchnąłem linke do kabiny i zrobił się dostęp do tyłu zegarów tylko mam jeszcze jedno pytanie
jak linka dochodzi do zegarów to są tam dwa elementy 1 to jak by biała wtyczka z takim czymś wystającym (pytanie tutaj: wciskać to czy podwarzać??), a potem rurka biała coś jak by izolacja ok 10 cm co z tym zrobić????
jak linka dochodzi do zegarów to są tam dwa elementy 1 to jak by biała wtyczka z takim czymś wystającym (pytanie tutaj: wciskać to czy podwarzać??), a potem rurka biała coś jak by izolacja ok 10 cm co z tym zrobić????
Dzięki za wcześniejsze odpowiedzi, ale
pół godziny męczyłem się z tą linką na różne sposoby i nie puściła, więc zaczne jeszcze raz
(dodam jeszcze, że od skrzyni linki nie odkręce bo mam bardzo słabe dojściea zegarów nie wyme aż tak żeby się przyjrzeć mocowaniu linki)
załączam zdjęcie na którym:
1 - coś w rodzaju wtyczki
2- może to ten ząbek blokujący
3 - kołnierz ochronny
prosze o opis jak to zdjąć, tzn czy mocno ciągnąć, czy raczej wykręcać, a jeśli wykręcać to dookoła w którąś stronę, czy troche w jedną, troche w drugą??
czy to coś nr 2wciskać, czy podważyć??
czy trzeba cos zrobić z tym kołnierzem (3)??
za którą część tak właściwie ciągnąć??
i ostatnie, jakie są szanse że coś zepsuje jeśli źle coś zrobie??
pół godziny męczyłem się z tą linką na różne sposoby i nie puściła, więc zaczne jeszcze raz
(dodam jeszcze, że od skrzyni linki nie odkręce bo mam bardzo słabe dojściea zegarów nie wyme aż tak żeby się przyjrzeć mocowaniu linki)
załączam zdjęcie na którym:
1 - coś w rodzaju wtyczki
2- może to ten ząbek blokujący
3 - kołnierz ochronny
prosze o opis jak to zdjąć, tzn czy mocno ciągnąć, czy raczej wykręcać, a jeśli wykręcać to dookoła w którąś stronę, czy troche w jedną, troche w drugą??
czy to coś nr 2wciskać, czy podważyć??
czy trzeba cos zrobić z tym kołnierzem (3)??
za którą część tak właściwie ciągnąć??
i ostatnie, jakie są szanse że coś zepsuje jeśli źle coś zrobie??