PODŚWIETLANIE DESKI I POKRĘTEŁ

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

no niezle, niezle... ja zastanawiam sie nad tym by u siebie, oprocz niebieskich diod, wstawic jeszcze niebieski filtr (matowe, rzeswitujace, niebieskie towrzywo), po to by swiatlo bylo bardziej rownomiernie rozprowadzone. bo u wielu widzialem, ze po takich przerobkach, sa obszary lepiej i gorzej podswietlone. a chcialbym tego uniknac. i w ogole nie wiem czy niebieski to sluszny kolor :P juz mi troche zbrzydl (mimo ze to moj ulubiony), wszedzie w przerobkach widze blue... rzygac sie chce :D (bez urazy panowie ;) )
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

Bez urazy panowie ale moze byście przestali uskuteczniać dyskusje w tym temacie :twisted: .
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

po pierwsze primo temat będę wałkował dalej kolego Leszku, po drugie primo, ja założyłęm białe tarcze, które świeca na niebiesko i nie ma efektu o któryk piszesz, wszystkie obszary świeca identycznie,
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

po pierwsze primo kolego Pawle------- http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=739

po drugie primo zaraz zakończe ta dyskusję i zaśmiecanie tego opisu bardziej stanowczo !!!
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Awatar użytkownika
Gelo-LBN
Posty: 187
Rejestracja: 12 paź 2007, 18:41
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Gelo-LBN »

Mam pytanko, jak wyciągnąć zegary w mk7.
zdemontowałem już kokpit odkręciłem 4 śruby mocujące zegary, ale coś je jeszcze trzyma, chyba linka od prędkościomierza.
nie chce na siłe ciągnąć, żeby nie zerwać, a nie ma podejścia żeby zobaczyć jak to w ogóle tam wygląda

czy jest jakiś sposób żeby odpiąć te linke i ważniejsze-potem ją podłączyć???

licze na szybką odp bo nie składam deski na razie żeby później od nowa się męczyć z rozkładaniem
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Gelo-LBN, spróbuj poszukać, było to na forum kilkakrotnie wałkowane ;) Trzeba albo odpiąć linkę od prędkościomierza a jeśli gabaryty dłoni lub długość linki ci na to nie pozwolą to trzeba odpiąć linkę przy skrzyni.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Gelo-LBN
Posty: 187
Rejestracja: 12 paź 2007, 18:41
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Gelo-LBN »

wepchnąłem linke do kabiny i zrobił się dostęp do tyłu zegarów tylko mam jeszcze jedno pytanie
jak linka dochodzi do zegarów to są tam dwa elementy 1 to jak by biała wtyczka z takim czymś wystającym (pytanie tutaj: wciskać to czy podwarzać??), a potem rurka biała coś jak by izolacja ok 10 cm co z tym zrobić????
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Takie coś wystające wciskasz jednocześnie lekko dopychając linkę w stronę licznika a potem całą linkę wypniesz - takie samo coś jest na przewodach paliwowych przy pompie i przy filtrze paliwa.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Gelo-LBN
Posty: 187
Rejestracja: 12 paź 2007, 18:41
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Gelo-LBN »

Dzięki za wcześniejsze odpowiedzi, ale
pół godziny męczyłem się z tą linką na różne sposoby i nie puściła, więc zaczne jeszcze raz
(dodam jeszcze, że od skrzyni linki nie odkręce bo mam bardzo słabe dojściea zegarów nie wyme aż tak żeby się przyjrzeć mocowaniu linki)
załączam zdjęcie na którym:
1 - coś w rodzaju wtyczki
2- może to ten ząbek blokujący
3 - kołnierz ochronny

prosze o opis jak to zdjąć, tzn czy mocno ciągnąć, czy raczej wykręcać, a jeśli wykręcać to dookoła w którąś stronę, czy troche w jedną, troche w drugą??
czy to coś nr 2wciskać, czy podważyć??
czy trzeba cos zrobić z tym kołnierzem (3)??
za którą część tak właściwie ciągnąć??

i ostatnie, jakie są szanse że coś zepsuje jeśli źle coś zrobie??
Załączniki
11111.JPG
Zablokowany