sport filtr w TD...?

Moderator: Moderatorzy

luka113

sport filtr w TD...?

Post autor: luka113 »

mam pytanko

słuchajcie Ja zawsze testowałem benzyniaki i robiłem różne ciekawe hm....testy.
moje pytanie bedzie odnosiło sie do filtra sportowego typu np. KN w turbo dieslu.
Ja juz przerabiałem to w benzyniakach ale gdzies czytałem ze najlepsze "efekty"są odczuwalne
w silnikach TD.
Czy ktoś z was bawił się w to w swoim dieselku ??

.
..
.
.
luka113

Post autor: luka113 »

hm...
czyli chyba najlepiej bedzie jak sam przetestuje ten temat :)
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

tak bedzie najlepiej, chetnie z tych doswiadczen skorzystam :)

daj znac co i jak, sprawa prosta, bo filtr latwy do zamontowania, ciekawe jaki bedzie mial odglos gdy turbina zacznie ciagnac :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
luka113

Post autor: luka113 »

OK

pobawie sie jak będe na wyjeździe bo weekendy są bardzo nudne :)

natomiast są problemy z internetem w NL.
więc nie wiem kiedy o tym napisze.
.
.
.
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

Ja mam filtr K&N w 1.8TD i zdecydowanie poprawił się moment i przybyło mocy, w dźwięku jednak nie wiele się zmienia, przy ok 2,5 tys obr trochę słychać.
luka113

Post autor: luka113 »

jestem ,,,po sporej nie obecnosci ale zawsze.

więc ja ostatnio tez testowałem dwa filtry K&N - stożkowy , i zwykły wkład K&N

i takie są moje wrażenia:
stożek - może troszeczke inny dzwięk (nie wiem czy to nie są moje złudzenia),ale
odczuwalny brak mocy na mniejszych biegach,i tak jak by większa turbo dziura.
definitywnie zrezygnowałem z tematu stożek.
wkład K&N - normalna praca silnika na pierwszych biegach,bez efektów dzwiękowych, :)
natomiast płyniejsza jazda na autostradzie,lepiej przyspiesza na 4 i 5 biegu.
oczywiście są to tylko moje odczucia,nie posiadam aparatury aby zmierzyć te wartości.
jednak zostałem przy wkładzie Kaena.
pozdrawiam
Tigerbart

Post autor: Tigerbart »

Ja właśnie zmieniłem stożek na wkład, bo miałem takie same objawy jak ty. U mnie trochę syczy na większych obrotach, bo układ wydechowy mam troche zmieniony.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Bartek T., dzieki Wam wiem juz ze nie zaloze stozka :D DZIEKUJE

A ile taki filtr K&N kosztuje w miejsce oryginalnego ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

JA tez mysle co by do mojej Foki załozyc taki wkład ;)
yezozwierz

Post autor: yezozwierz »

Do diesla to stożek może nie ale do benzyniaka jak najbardziej :D
luka113

Post autor: luka113 »

ja kupiłem oryginalnego KNa w sklepie a dokładnie w Intercarsie za 150 zł .

nawet naklejeczki były :)

same nalepki dodają z 5 KM :)
ODPOWIEDZ