stacyjka
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Miałem na myśli bujanie góra dół ale jak mówisz , że na dziurach prowadza Cię po drodze , to przyczyna może leżeć raczej po stronie wahaczy.
Sprawdź no dokładnie tuleje wahaczy - szczególnie przednie , jeśli one są luźne , samochodem miota na dziurach a i również ma to wpływ na zbieżność woza i na piszczenie na zakrętach.
Sprawdź no dokładnie tuleje wahaczy - szczególnie przednie , jeśli one są luźne , samochodem miota na dziurach a i również ma to wpływ na zbieżność woza i na piszczenie na zakrętach.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
korcze czyli wyglada na to ze bede chyba musial wymienic cale przednie zawieszenie...:)i amorki i caly magiel...a takze koncowki drazkow od razu przy okazji i moze wachacze korcze nie wiem czy mnie na to stac ale juz troche w moim essim zrobilem i szkoda bylo by mi sie z nim rozstac a wiec bedzie to moja skarbonka
no wiec mechanik posprawdzal i powiedzial tak ze koncowki drazkow wylochane na maksa,amorki tak samo...to wymienic i jechac na zbierznosc...tylko jeszcze musze sie wziac za prawidlowe poskrecanie calej kolumny w srodku... apropo to skad bede wiedzial ze juz jest ok ?? musze za kazdym razme zakladac kierownice?i sprawdzac czy jest tam jakis luz...
no wiec mechanik posprawdzal i powiedzial tak ze koncowki drazkow wylochane na maksa,amorki tak samo...to wymienic i jechac na zbierznosc...tylko jeszcze musze sie wziac za prawidlowe poskrecanie calej kolumny w srodku... apropo to skad bede wiedzial ze juz jest ok ?? musze za kazdym razme zakladac kierownice?i sprawdzac czy jest tam jakis luz...