Wałki od mondeo 2.0 w Essi 1.8 16v
Moderator: Moderatorzy
- Intruder D1
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2008, 08:50
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
- Kontakt:
Wałki od mondeo 2.0 w Essi 1.8 16v
Ostatnio sie tak zastanawiałem nad zamontowaniem wałków od mondeo 2.0. Może ktoś już to robił? Ile mniej więcej można zyskać koników? No i chyba najważniejsze pytanie czy można sobie tak bezkarnie zmienić te wałeczki bez zmiany kompa sterującego i innych części?
odpusc sobie na starcie...
Są za ostre , na wolnych obrotach sie bedzie dusil , na wysokich pojedzie...
Mozesz sobie zalozyc ale musisz wystroic silnik pod te walki a stroic warto jak masz jeszcze dolot dlubniety i wydech, bo w escorcie zwyklego kompa nie przeprogramujesz tylko musisz zamontowac "swinie" smt6, przez ktory zaprogramujesz motor.
Jak chcesz wiecej mocy to kup walki od 1.8 RGB poszuklaj na forum bo juz chyba nie raz bylo o tym pisane...
Są za ostre , na wolnych obrotach sie bedzie dusil , na wysokich pojedzie...
Mozesz sobie zalozyc ale musisz wystroic silnik pod te walki a stroic warto jak masz jeszcze dolot dlubniety i wydech, bo w escorcie zwyklego kompa nie przeprogramujesz tylko musisz zamontowac "swinie" smt6, przez ktory zaprogramujesz motor.
Jak chcesz wiecej mocy to kup walki od 1.8 RGB poszuklaj na forum bo juz chyba nie raz bylo o tym pisane...
- Intruder D1
- Posty: 156
- Rejestracja: 13 sty 2008, 08:50
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
- Kontakt:
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
mikruss, takie to proste ???
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Fakt ze zrobienie RDA (105 PS) na prawie RQB (130 PS ) tez pociagnie troszke grosza i nie bedzie to prawdziwe RQB, bo poza tymi różnicami wymienionymi wyżej jeszcze RQB ma natrysk oleju na denka tłoków ale w zasadzie z tym też mozna sobie poradzic ale w tedy trzeba rozebrac silnik i przymocowac bodajze do wału takie małe łyżeczki narzucające dodatkowy olej, bo w 1.6 takie widzialem natryski i ponoc w RQB tez takie są zrobione
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2008, 08:54 przez mikruss, łącznie zmieniany 2 razy.
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
mikruss, a co to w ogóle za silnik ten RGB? bo szczerze ci powiem że jeszcze nie spotkałem... RQB, RDA i owszem ale RGB nie... jakie różnice i w czym był montowany?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"