Wymiana filtra gazu (opis)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Wymiana filtra gazu (opis)

Post autor: cidzej »

wroobi71

Post autor: wroobi71 »

A ja mam takie pytanko - może ktoś ma taką samą instalację to wie.

Mam instalacje II generacji Tomasetto i jak zabrałem się do wymiany filterka gazu to okazało się, że nie ma u mnie żadnego magnesiku! U mnie cały proces wymiany wygląda trochę inaczej niż w załączonym powyżej opisie i tym w dziale napraw, bo mam ten filtr przy samym parowniku, chyba można powiedzieć, że jest to jeden komponent.
Ale mnie nurtuje czy tam powinien być magnesik czy nie?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3470
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Powinien.Ktoś to robił przed Tobą i pewnie zgubił.
To,że masz przykręcony prawie do parownika,nie znaczy,że od dołu nie ma śruby do odkręcenia obudowy.Jest na pewno.
Jak nie dojdziesz kluczem,to trzeba odkręcić całą obudowę od parownika.
Pewnie masz zrobione tak jak ja miałem.
Faktycznie bez rozebrania się nie obejdzie.
Załączniki
Parownik.jpg
wroobi71

Post autor: wroobi71 »

A ten magnesik da się skombinować jakoś? Bo w sumie to wypadałoby w takim razie go tam wsadzić.

Co do mojej instalacji to prezentuje się ona następująco. I z tego co mi się zdaje to to wygląda znacząco inaczej niż na tym zdjęciu niż dałeś darcun4
Załączniki
par1.jpg
par3.jpg
par4.jpg
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3470
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Magnesik,to możesz załatwić u jakiegoś gazownika,lub kawałek ze starego głośnika.
ODPOWIEDZ