Przekładnka silnika 1.3 na 1.4 - kilka pytań.
Moderator: Moderatorzy
mam nadzieję że na jakimś najbliższym spocie Warszawskim cidzej i Deem-essi pojawią się escortami i wtedy dokładnie obadamy temat i dokładnie sfotografujemy różnice jak jakieś będą bo do tej pory to byłem święcie przekonany, że nie ma najmniejszych kłopotów z przekładką 1,4 do 1,3
Może 15.12 da się to zrobić bo na razie to mi strasznie Bald w głowie namieszałeś
Może 15.12 da się to zrobić bo na razie to mi strasznie Bald w głowie namieszałeś
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Jezeli sa takie rownice a ma sie bude w soper stanie tak jak ty orion (tak mniemam ) to lepiej kupic jakiegos rozbitka z silnikiem 1.6-1.8 odkrecic wszystko na wozku (mackpersony) w autach i wyjechac ze wszystkim od spodu, zamienic tylko miejscami i przelozyc instalke całą kompletną, 2 dni max 3 roboty.
o z tym sie nie zgodzę wiadomo jaka jest wiązka w fordach potrafi rozłazić się w rękach zresztą w środę prawdopodobnie zagości u mnie RS i oriona chcę Swapować jak najniższym kosztem żeby dało się po zakupy nim jeździć a na dalsze trasy będzie RSmikruss pisze:2 dni max 3 roboty.
Kupię motorek jaki się trafi byle byłby dobry i chciałem 1,4 bo myślałem że najłatwiej to mi będzie włożyć zobaczymy co zrobię na pewno nie założę 1,3 bo mam dość pytań czy to diesel ?
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
w mojej opini 1.3 cfi = 1.4 cfi i tyle. drobne różnice zawsze mogą wystąpić, nawet dwa 1.4 cfi mogą się między sobą różnić detalami co nie oznacza, że nie można ich dowolnie przekładać
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
uściśle swoją opinie = 1.3 i 1.4 cfi w kwestii elektroniki silnika i wtrysku są identyczne - co do reszty (mocowania, kolektory wylotowy itd) to się nei wypowiadam .... wydech też powinien być inny choć nie oznacza to, że musi być
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Czyli według Ciebie to że w obydwu komputery mają inne oznaczenia jest nieistotne?cidzej pisze:uściśle swoją opinie = 1.3 i 1.4 cfi w kwestii elektroniki silnika i wtrysku są identyczne - co do reszty (mocowania, kolektory wylotowy itd) to się nei wypowiadam .... wydech też powinien być inny choć nie oznacza to, że musi być
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
a w ogole to co Wy porownujecie, przeciez 1.4 to CVH a ten 1.3 to na pewno taki nie jest. Wiec roznice w mocowaniach wszystkich elementow musza wystapic
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Orion najlepiej to kupic jakiegos zardzewialego z dobrym motorem i wyjechac wszystkim spod maski i wjechac do twojego
Jeden koles z fefka (Djtados) ma mk7 (standardowo mial 1.6 w kombi) i przelozyl calą jednostke napedowa z zawiecha skrzynia i innymi pierdolami z mkV (czywiscie RS'a-2.0 150 PS) i jak z nim rozmawialem to mowil ze zajelo chyba niecale dwa dni w dwie osoby (albo nawet jeden nie pamietam) i auto jezdzilo.
Zresztą oglądałem to auto bo czesto go widuje i chodzi miodzio.
Jeden koles z fefka (Djtados) ma mk7 (standardowo mial 1.6 w kombi) i przelozyl calą jednostke napedowa z zawiecha skrzynia i innymi pierdolami z mkV (czywiscie RS'a-2.0 150 PS) i jak z nim rozmawialem to mowil ze zajelo chyba niecale dwa dni w dwie osoby (albo nawet jeden nie pamietam) i auto jezdzilo.
Zresztą oglądałem to auto bo czesto go widuje i chodzi miodzio.