Brak katalizatora

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14653
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

no to ja ci ... odradzę :)
miałem puche po kacie, zaczęła brzeczeć więc... kupiłem strumienicę AWG - nie najgorzej wykonana, wyglada jak kat. Ponadto dostałem tłumik końcowy KM MALON model SDO ( http://www.malon.pl/ ) no i dzisiaj to zmontowałem. NIE JEST TO CICHE :( zamiast mruczeć niestety buczy... więc albo wyrób bardziej cenionego producenta, albo kompletny wydech dedykowany albo (jesli chcesz dac podobny tłumik końcowy) to razem z działającym katalizatorem. jest jeszcze opcja wstawienia wydajniejszego i wiekszego tłumika środkowego. A mi zostało... przyzwyczaić się :mrgreen:
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Dzięki wielkie. Przynajmniej wiem teraz na czym stoję.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
Yas

Post autor: Yas »

Ja do mk7 wstawiłem tlumik katalityczny i nic mi nie brzeczy przy wysokich obrotach. Jest problem zas ze spalinami. To normalne ze przy niskich temperaturach leci dosyc sporo siwego dymu? Przy temperaturze powyzej 10 stopni tego nie bylo. :)
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14653
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Yas pisze:Ja do mk7 wstawiłem tlumik katalityczny
:shock: tłumikiem katalitycznym czasami jest nazywany filtr cząstek stałych - B. wątpię żebyś go zamontował :) pozostaje więc wyjaśnienie najbardziej oczywiste: twój "tłumik katalityczny" to tłumik z wkładem katalitycznym czyli... KATALIZATOR. Jak sam pewnie zauważysz to jest temat "BRAK KATALIZATORA :mrgreen:
a dym? jeśli masz wszystko sprawne przy silniku i elektryce to po rozruchu może coś przez chwilę polecieć ale nie za długo...
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Yas

Post autor: Yas »

Powiem Ci tak :) Chcialem kupic strumiennice ale gosc w sklepie mi ja odradzal. Twierdzil ze zwiekszy to glosnosc pracy wydechu. Polecil mi w tej samej cenie jak on to powiedzial "tłumik katalityczny" czyli wyglad katalizatora a w srodku rura z nawierconymi otworami i po bokach wytłumiona. w zasadzie mogl to ujac w takim razie inaczej. Tłumik w obudowie od katalizatora by chyba bylo trafniejszym pojeciem. Wydech nie zyskach zbyt duzo na ilosci wydawanych przez siebie dB :)

Wydaje sie ze wszysko jest w elektryce sprawne i w silniku tez.Swiece wymieniane 3 miesiace temu razem z przewodami. Puszke tez juz robilem. Tylko chialbym zauwazyc ze przy niskich temperaturach to wystepuje. Przy powyzej ok 10 nie ma nic. Myslalem ze to normalka nie nie ma sie kata :)
ODPOWIEDZ