Zawieszenie
Moderator: Moderatorzy
a w fabryce jakiej firmy pracujesz, bo ja szukam sprężyn na tył do escorta RS 2000 92r.Deem-Essi pisze:Witam serdecznie!
Zapoznałem się z niniejszym tematem, i jeżeli Panowie są zainteresowani to mogę sprawdzić co leży w firmie na magazynie. Tak się składa że pracuje w fabryce sprężyn w Holandii
d
arcun4 zasięgnąłem info o sprężynach D&D i nie jest to najwyższa półka
Orioninblue, producent nazywa się MERWEDE, a sprężyny produkujemy dla wielu odbiorców, m.in.:
SUPLEX
INTRAX
LOWTEC
SUPERSPORT
SPAX
VENTURA
CHIEL BOS SUSPENSIONS
PROFLEX
WILBERS
MAD
BRITISH SPRINGS
TOPLINE (JAPAN)
HILTRAC
COBRA
OHLINS i innych.... Pod nazwą "Merwede" również
Jeżeli szukasz jakiejś konkretnej firmy to pytaj.
Jak tylko szef wróci z delegacji to zapytam ile wyjdzie koszt w detalu.
A jakie konkretnie sprężynki Was panowie interesują? Obniżające (jeśli tak to ile), utwardzone, standardowe?
SUPLEX
INTRAX
LOWTEC
SUPERSPORT
SPAX
VENTURA
CHIEL BOS SUSPENSIONS
PROFLEX
WILBERS
MAD
BRITISH SPRINGS
TOPLINE (JAPAN)
HILTRAC
COBRA
OHLINS i innych.... Pod nazwą "Merwede" również
Jeżeli szukasz jakiejś konkretnej firmy to pytaj.
Jak tylko szef wróci z delegacji to zapytam ile wyjdzie koszt w detalu.
A jakie konkretnie sprężynki Was panowie interesują? Obniżające (jeśli tak to ile), utwardzone, standardowe?
Deem-Essi czyli robicie ten sam towar pod różnymi nazwami to tak jak u mnie tyle że inna branża.
Mnie interesują dobre sprężyny w rozsądnej cenie, na tył nie obniżane do escorta RS2000, 1992r.jak coś takiego masz to wal do mnie na priw
firma w zasadzie jest dla mnie nieważna bo wiadomo że często płaci sie za nazwę
Mnie interesują dobre sprężyny w rozsądnej cenie, na tył nie obniżane do escorta RS2000, 1992r.jak coś takiego masz to wal do mnie na priw
firma w zasadzie jest dla mnie nieważna bo wiadomo że często płaci sie za nazwę
Mnie interesują do: Escort kombi 1,6 rocznik 1991.Normalne bez udziwnień.
Na razie jeszcze się wstrzymam z naprawą zawieszenia .Okazało się,że podczas wymiany tłumika końcowego chyba za mało do....kręciłem ten zacisk i na wybojach tłumik walił o podłużnicę.A ja miałem wrażenie,że to już tylne nadkola włażą do bagażnika .No przynajmniej 6 stów na razie w kieszeni.
Na razie jeszcze się wstrzymam z naprawą zawieszenia .Okazało się,że podczas wymiany tłumika końcowego chyba za mało do....kręciłem ten zacisk i na wybojach tłumik walił o podłużnicę.A ja miałem wrażenie,że to już tylne nadkola włażą do bagażnika .No przynajmniej 6 stów na razie w kieszeni.