Naprawa skrzynki bezpieczników w MK7
Moderator: Moderatorzy
jamszoł, z dmuchawą nie jest tak prosto, ponieważ idzie 2 razy przez skrzynkę: 1) przez bezpiecznik do przełącznika 1 kabel, 2) z przełącznika do skrzynki 3 kable (dla każdej prędkości jeden).
Najczęściej padają luty gniazda bezpiecznika. Dochodzący do gniazda łatwo poprawić, natomiast wychodzący tylko po rozlutowaniu płytki (chyba, że połączy się ścieżkę z gniazdem na wierzchu). Wracające z przełącznika do skrzynki też jest prosto poprawić, bo są na wierzchu. Ja miałem padnięte obie drogi, ale bez większych problemów dało się polutować.
Najczęściej padają luty gniazda bezpiecznika. Dochodzący do gniazda łatwo poprawić, natomiast wychodzący tylko po rozlutowaniu płytki (chyba, że połączy się ścieżkę z gniazdem na wierzchu). Wracające z przełącznika do skrzynki też jest prosto poprawić, bo są na wierzchu. Ja miałem padnięte obie drogi, ale bez większych problemów dało się polutować.
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
U mnie jest tak - na bezpieczniku jest napięcie - do przełącznika już nie dochodzi.Dorobiłem już mini skrzyneczkę dla jednego bezpiecznika - podłącze się przewodem z końcówką męską pod gniazdo bezpicznika i pociągnę omijając walniętą puszkę do przełącznika.Muszę tylko odnaleść przewód zasilający przełącznik i się w niego podpiąć.A samą puszkę bezpiecznikową będę lutował jak coś więcej się zjara.
Niestety nie mam schematu - rozpiski przełącznika ale może wezmę aparat i porobię zdjęcia to wrzucę do działu "Opisy napraw i modyfikacji " - może się komuś przyda + zdjęcia zaczepów deski drewnopodobnej - bo jak ją ściągałem to miałem duszę na ramieniu = czy nie połamię zatrzasków.
Niestety nie mam schematu - rozpiski przełącznika ale może wezmę aparat i porobię zdjęcia to wrzucę do działu "Opisy napraw i modyfikacji " - może się komuś przyda + zdjęcia zaczepów deski drewnopodobnej - bo jak ją ściągałem to miałem duszę na ramieniu = czy nie połamię zatrzasków.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
jamszoł, u mnie padl brazowo jakis tam kabel (ciut grobszy od innych brazowo jakis tam). Jest on wpiety w kostke od gory skrzynki, zaraz pierwsza z brzegu kostka. Jak bedziesz patrzyl od przodu skrzynki to bedziesz widzial na dlugosc ta duza kostke, ktora zeby wyciagnac trzeba uchylic jedna strone.
Obejscie to najprawdopodobniej jest +. Bo gdyby bylo inaczej to tak bardzo by mi sie nie iskrzylo na tym przewodzie
Obejscie to najprawdopodobniej jest +. Bo gdyby bylo inaczej to tak bardzo by mi sie nie iskrzylo na tym przewodzie
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
co masz poszukac to napisalem (jaki kabel) i ten kabel jest wlasnei od dmuchawy.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
WieSiu ale ja to już naprawiłem i jest to w Opisach napraw i modyfikacji.
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2480
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2480
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
a to chyba osleplem przez chwile Aha,no rzeczywiscie to nie byl brazowo jakis,tylko fioletowo jakis tam (czarny wg tego co mowisz)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Z.K. proponuje korzystac z opcji szukaj, jest kilka opcji, pierwsz to tak jak napisalem w tym temacie,to wlasnie skrzynka bezpiecznikow (dla pewnosci miloby bylo ja zregenerowac). A nastepnie mozesz jeszcze miec uszkodzone jakies przekazniki (choc pewnie by wiecej nie dzialalo rzeczy). Zaczalbym od pomierzenia miernikiem czy w ogole z przelacznika wychodzi napiecie.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982