Temperatura

Moderator: Moderatorzy

Misiek1990

Temperatura

Post autor: Misiek1990 »

Mam problem z temperaturą w moim escordzie. Jaka moze być tego przyczyna? po przejechaniu nawet 200 km temp. ledwo sie podnosi i cały czas chodzi na ssaniu. Co mam zrobić?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11735
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

napisać posta we właściwym dziale, tzn dziale technicznym o silnikach benzynowych
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Nidecker

Post autor: Nidecker »

Masz dwa wyjscia
Proste - zakryć chłodnice jakąś pleksą albo plastikiem ( karton odpada bo rozmoknie od wody )
Prostrze - wymienić termostat i wyjąć pleksi koszt termostatu ok. 37 złociszy + własna inicjatywa
Ernet

Post autor: Ernet »

cidzej pisze:napisać posta we właściwym dziale, tzn dziale technicznym o silnikach benzynowych
Z całym szacunkiem, ale właśnie tu jest dział , o którym piszesz. Cytat z nagłówka"
Forum miłośników Escorta Strona Główna » Ford Escort Team Polska » Techniczne » Silnik benzynowy » Temperatura ". Chyba , ze czegoś nie zrozumiałem ;-(
Ernet

Post autor: Ernet »

Nidecker pisze:Masz dwa wyjscia
Proste - zakryć chłodnice jakąś pleksą albo plastikiem ( karton odpada bo rozmoknie od wody )
Prostrze - wymienić termostat i wyjąć pleksi koszt termostatu ok. 37 złociszy + własna inicjatywa
Mam dokładnie to samo i UWAGA dedykowany termostat ma temp. otwarcia 87 C.
Nie kupuj go ! Gdzieś na Forum ktoś już ostrzegał, że to za mało. Ja niestety nie posłuchałem i go kupiłem i zamontowałem. Prawie nic się nie zmieniło ! Wskaźnik temp. podniósł się o ok 0,5 cm i dalej jest w dolnym polu NORMAL. Ten Ktoś pisał aby kupić termostat z temp. otwarcia 93 C i sobie to rozwiązanie bardzo chwalił.
PS. Daj znać , co zrobiłeś.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11735
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Ernet, z calym szacunkiem - jestes tu nowy i nie zabieraj glosu w sparawch porzadkowych o ktorych nie masz pojecia. tak dla twojej informacji to ten post juz zostal przeniesiony do wlasciwego dzialu przez admina i dlatego jest tu gdzie napisalem, ale admin najwyrazniej nie usuna mojego posta bo widocznie kur... mac mu się nie chcialo i mial do tego pelne prawo.

jak dobrze sie przyjzysz to na gorze tego tematu po lewej stronie jest napisane kto i kiedy go przesunął :mrgreen:

cytuje: "Przesunięty przez: WieSiu
Sro 25 Paź, 2006"
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ernet

Post autor: Ernet »

cidzej pisze:Ernet, z calym szacunkiem - jestes tu nowy i nie zabieraj glosu w sparawch porzadkowych o ktorych nie masz pojecia. tak dla twojej informacji to ten post juz zostal przeniesiony do wlasciwego dzialu przez admina i dlatego jest tu gdzie napisalem, ale admin najwyrazniej nie usuna mojego posta bo widocznie kur... mac mu się nie chcialo i mial do tego pelne prawo.

jak dobrze sie przyjzysz to na gorze tego tematu po lewej stronie jest napisane kto i kiedy go przesunął :mrgreen:

cytuje: "Przesunięty przez: WieSiu
Sro 25 Paź, 2006"
Wydawało sie mi, że grzecznie to napisałem.......
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11735
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Ernet, czy moglbys sie wziac w garsc i wrócić do tematu ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
jakobs72
Posty: 900
Rejestracja: 15 paź 2006, 22:47
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: jakobs72 »

Misiek1990 zobacz tu http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=698 może to pomoże :)
Ernet

Post autor: Ernet »

Nie miałem złych intencji ;-)
Vieczur

Post autor: Vieczur »

proponuje zakonczyc od teraz zbedne dyskusje... w przeciwnym razie posypia sie ostrzezenia :!:
Awatar użytkownika
leszek
Posty: 2567
Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
Lokalizacja: warszawa
Pojemność: 1500
Rocznik: 2018
Generacja: MK1
Nadwozie: Inne

Post autor: leszek »

cidzej-grzeczniej :mrgreen: , nie płosz nowych.

a swoją drogą to z tymi termostatami to ciekawa sprawa :???: umnie też wskażnik podnosi się tylko na początek pola normal a dmuchawa już po przejechaniu 1-1,5 km dmucha gorące powietrze. może to jednak czujnik do wskażnika sie piep....y :???:

sorki Vieczur ;) pisaliśmy posty w jednym czasie. :smile:
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować :-)
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3472
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Ernet właśnie sprawdź nawet organoleptycznie, czy silnik ma właściwą temp. na wskaźnik na desce to nie zwracaj większej uwagi.Ja się cieszę jak w korkach dojdzie do samego początku (lub końca) napisu NORMAL.
Ernet

Post autor: Ernet »

darcun4 pisze:Ernet właśnie sprawdź nawet organoleptycznie, czy silnik ma właściwą temp. .
= mam polizać ? :mrgreen: A tak poważnie, to po kilku kilometrach dotykałem tę grubą rure dochodzącą do chłodnicy i była gorąca.
darcun4 pisze:na wskaźnik na desce to nie zwracaj większej uwagi.Ja się cieszę jak w korkach dojdzie do samego początku (lub końca) napisu NORMAL.
No tak. Pewnie ten typ tak ma ;-)
ODPOWIEDZ