Jak zdjąć obudowe licznika,regulatorów nawiewu?
Moderator: Moderatorzy
Jak zdjąć obudowe licznika,regulatorów nawiewu?
Witam.Mam pytanie jak zdjąć tą plastikową obudowe (u mnie czarna),która jest zamontowana od regulatora wysokości świateł przez zegary do regolatorów nawiwu.Chcę zmienić sobie żarówki na niebieskie w zegarach i tych wszystkich regulatorach i w zegarku.No chyba że nie trzeba zdejmować tej osłony a ja o tym nie wiem.Prosze o pomoc.Mój model to MK7.
- leszek
- Posty: 2567
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
do zegarów i zegarka musisz ściągnąć ten plastik.zdejmujesz pokrętła nawiewu pociągając je do siebie, nie są niczym przykręcone. śrubki nad zegarami i wsio .
cały ten plastik podważasz i zdejmujesz.(jest na wcisk na takie zatrzaskowe blaszki.
dobra rada--1. podważaj plastikowym albo drewnianym nożykiem(takim np. do masła) nie podrapiesz.
dobra rada--2. zorientuj sie gdzie najbliższy sklep forda. pewnie będziesz musiał dokupić te blaszki spadają przy zdjęciu i ciężko znależć w czeluściach essiego
cały ten plastik podważasz i zdejmujesz.(jest na wcisk na takie zatrzaskowe blaszki.
dobra rada--1. podważaj plastikowym albo drewnianym nożykiem(takim np. do masła) nie podrapiesz.
dobra rada--2. zorientuj sie gdzie najbliższy sklep forda. pewnie będziesz musiał dokupić te blaszki spadają przy zdjęciu i ciężko znależć w czeluściach essiego
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować
Dięki za odpowiedzi.Napiszcie jakie żarówki są mi potrzebne do zegarka(timera)i do zegarów w desce wszędzie są identyczne czy są różne.Teraz między świętami będę miał troche wolnego więc z chęcią powalczył bym z tym.Mam jeszcze prośbe do was którzy odwiedzili ten post,zerknijcie na mój inny post i napiszcie co wy na to: http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2864
Z góry dziękuje.
Z góry dziękuje.
w zegarku sa dwie zarowki z gumkami naciagnietymi orginalnie sa one zielone, ja wywalilem zarowki i wlazylem diody efekt zajebisty, jesli nie dziala ci podswietlenie regulacji swiatel to nie masz co montowac zarowki bo ona zaraz sie spali zalozyc diode z rezystorem i to sie juz nie spali
jest Ford Focus `12 1.6 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
normalna dioda a rezystor nie pamietam ale byla cos w granicy miedzye 360 a 500 Ohm ale jak bedziesz kupowal diody to popros o rezystor zeby mozna bylo podlaczyc diode do 12 V bez zadnej gumki, kolor diody jakiej chcesz ja mam zielona
jest Ford Focus `12 1.6 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Yagr dobrze podpowiada kup diody 12 V i nie będziesz musiał kupować rezystorów.
Mar-ian - co do zdejmowania panela ( całej deski ) to zajżyj do mojego postu
masz tu link - to Ci pomoże w podważaniu deski.Mam też MK 7.
http://www.siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2481
Powodzenia
Mar-ian - co do zdejmowania panela ( całej deski ) to zajżyj do mojego postu
masz tu link - to Ci pomoże w podważaniu deski.Mam też MK 7.
http://www.siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2481
Powodzenia
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Zdejmowanie panelu jest chlernie ciężkie... Ja już połamałem jeden zatrzask. Ściągałem już go kilkanaście razy, a nadal nie mam sposobu na jego sprawne ściągnięcie.
Co do podświetlenia, to odradzam diody 12V. Bardzo szybko się palą. Najlepiej kupić diody na 3V i wstawić opornik >= 470ohm.
Ja już zmieniłem w regulacji wysokości świateł na niebieskie (dioda 2mm - trzeba ją odpowiednio ustawić i rezystor 470) oraz przyciskach od szyb - również 2mm, ale o szerokim kącie - z tym, że jest tam już rezystor 330ohm (za mały) i dodałem 200. Jednak oba razem to za mało, bo strasznie daje po oczach w nocy.
W przełącznikach od ogrzewania tylnej szyby i tylnych przeciwmgłowych są diody 2mm 12V. Jeśli masz przednią szybe ogrzewaną i/lub przednie halogeny, to może być inaczej (np diody dwu kolorowe) - nie wiem bo nigdy nie przyglądałem się tym podwójnym przełącznikom.
Co do podświetlenia, to odradzam diody 12V. Bardzo szybko się palą. Najlepiej kupić diody na 3V i wstawić opornik >= 470ohm.
Ja już zmieniłem w regulacji wysokości świateł na niebieskie (dioda 2mm - trzeba ją odpowiednio ustawić i rezystor 470) oraz przyciskach od szyb - również 2mm, ale o szerokim kącie - z tym, że jest tam już rezystor 330ohm (za mały) i dodałem 200. Jednak oba razem to za mało, bo strasznie daje po oczach w nocy.
W przełącznikach od ogrzewania tylnej szyby i tylnych przeciwmgłowych są diody 2mm 12V. Jeśli masz przednią szybe ogrzewaną i/lub przednie halogeny, to może być inaczej (np diody dwu kolorowe) - nie wiem bo nigdy nie przyglądałem się tym podwójnym przełącznikom.