Siema,
Znajomy z pracy szuka porady odnośnie zakupu Forda Galaxy III, w grę wchodzą silniki benzyna+gaz lub diesel do kwoty 15 tys. zł. Na co zwracać uwagę przy zakupie, oraz które silniki są bezpieczne, a na które trzeba uważać?
Podaję przykładowe ogłoszenie:
https://gratka.pl/motoryzacja/ford-gala ... b/39471013
Ford Galaxy III
Moderator: Moderatorzy
- S3ci0r
- Posty: 4830
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
Ford Galaxy III
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty

- WieSiu
- Posty: 23644
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Re: Ford Galaxy III
Od lukas2:
"Diesel to 2.0 hdi jak juz, skrzynia moze byc manual albo automat (tylko nie po 2011 czyli nie powershit 1 generacji.) Benzyna 2.0 to mułowate i lubi pić olej. Jako wół roboczy najlepszy będzie 2.0 w dieslu z manualną skrzynią."
"Diesel to 2.0 hdi jak juz, skrzynia moze byc manual albo automat (tylko nie po 2011 czyli nie powershit 1 generacji.) Benzyna 2.0 to mułowate i lubi pić olej. Jako wół roboczy najlepszy będzie 2.0 w dieslu z manualną skrzynią."
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Kleszczak
- Posty: 1643
- Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Pojemność: 2000
- Rocznik: 1993
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Cabrio
Re: Ford Galaxy III
2.0 tdci ale poliftowy i nie ze skrzynią powershift. niech szuka 140 konnego, zrobi na 163 KM za pomocą poradnika na youtube.
- Yagr
- Posty: 14671
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Re: Ford Galaxy III
Zgadzam się z przedmówcami. Choć podobno powerszit ppoprawiali po początkowych wpadkach ale kto ich tam wie....? W każdym razie ten 2.0 TDCI to na pewno lepszy wybór niż 2.2. Ponoć były też wersje bez DPF ale ciężko znaleźć poza tym wiele z tym co dpf mają w papierach w rzeczywistości jeździ z wydmuszką po nim
To chyba najbardziej znany i modyfikowany silnik w popularnych fordach z tych lat. Co do benzyny to tez jakiś wybór jest ale ja bym ecoboosta 2.0 jednak nie zaryzykował a mniejsze za słabe do tej masy. 2.3 to z kolei ten moto co jamszoł ma w mondku i.. jeździ. Może to jest jakieś rozwiązanie ale opłaty wyższe spalanie nie małe... Dziurateka 2.0 bym na ta masę raczej tez nie polecił bo te 145 kucyków ma dopiero przy końcu skali obrotomierza a moment też jakiś gigantyczny nie jest i to też dość wysoko...
Jeśli nie musi być aż tak ogromny to s-maxa można tez szukać

Jeśli nie musi być aż tak ogromny to s-maxa można tez szukać
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Kleszczak
- Posty: 1643
- Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Pojemność: 2000
- Rocznik: 1993
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Cabrio
Re: Ford Galaxy III
2.0 tdci bez dpf wychodziły na któryś kraj - chyba Belgia lub Niderlandy.
115, 140, 163 KM to ten sam silnik ale z ograniczoną mocą, 115 nie ma dpf ale bez problemu robi się z nich 163 KM za pomocą programu forscan i kabla. poradnik jest na youtube. MOżna zrobić nawet 200 KM ale to już z pomocą osób które wiedzą jak.
115, 140, 163 KM to ten sam silnik ale z ograniczoną mocą, 115 nie ma dpf ale bez problemu robi się z nich 163 KM za pomocą programu forscan i kabla. poradnik jest na youtube. MOżna zrobić nawet 200 KM ale to już z pomocą osób które wiedzą jak.