radio kod
Moderator: Moderatorzy
- ESSI 88
- Posty: 1043
- Rejestracja: 07 lut 2020, 01:15
- Lokalizacja: Szczecin
- Pojemność: 1392
- Rocznik: 1994
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Hatchback
Re: radio kod
No i uporali my się z przeciwnościami. Radio hula jak złe. Scheda po pięknej erze gdy robili sprzęty które można teraz po latach rozebrać, naprawić, ożywić na kolejnych wiele lat. No i jaki klimat gdy z kasety zapoda się na głośniki muzykę
Radio finalnie rzeczywiście w tym modelu jest pozbawione Keycode więc jedna komplikacja mniej w razie jakiegoś odpięcia zasilania.
- WieSiu
- Posty: 23486
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Re: radio kod
i świetnie pasuje 

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Kleszczak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Pojemność: 2000
- Rocznik: 1993
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Cabrio
Re: radio kod
świetnie, fajne takie auto.
- ESSI 88
- Posty: 1043
- Rejestracja: 07 lut 2020, 01:15
- Lokalizacja: Szczecin
- Pojemność: 1392
- Rocznik: 1994
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Hatchback
Re: radio kod
No w końcu oryginalne, ze spójną stylistyką. W dodatku teraz cieszy swoim poprawnym funkcjonowaniem. A Fiesta w tej wersji faktycznie świetna. Wbrew pozorom ma sporo różnic względem późniejszych roczników bowiem jest to początkowy wypust tej generacji. Próżno takich szukać nawet na zagranicznych ogłoszeniach, a tym bardziej w takiej odmianie.
- Kleszczak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Pojemność: 2000
- Rocznik: 1993
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Cabrio
Re: radio kod
Mam mk6 fiestę, jest w dobrym stanie i zastanawiam się czy zostawić ją sobie czy sprzedawać. Klasykiem raczej nie będzie.
- ESSI 88
- Posty: 1043
- Rejestracja: 07 lut 2020, 01:15
- Lokalizacja: Szczecin
- Pojemność: 1392
- Rocznik: 1994
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Hatchback
Re: radio kod
Mój brat ma tą Fiestę jako samochód na co dzień i sobie ją chwali. Bardzo odporny na zużycie i bardzo poprawnie zaprojektowany. Po prostu warto taki samochód posiadać bez względu czy będzie klasykiem czy takiego potencjału i widoków na to nie ma. Sam bym taką Fiestę MK6 nabył jakbym potrzebował samochodu do jazdy codziennej. Miałem kilka razy okazję taką nabyć. Jak dla mnie minimum z benzyniakiem 1.4 16V Duratec, a najlepiej z tym 1.6 16V który konkretnie napędza wóz tych gabarytów. Wg mnie to trzymaj i korzystaj.
- Kleszczak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Pojemność: 2000
- Rocznik: 1993
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Cabrio
Re: radio kod
Bardzo odporny. Mam 1.4 w gazie od 11 lat na pewno, każdemu życzę aby tak auta się psuły jak taka fiesta. Mamy czym jeździć, zbliżam się do poziomu Marka
jednak czy tyle aut mi na podwórzu potrzeba? Skończę ją robić i będziemy rozmawiać tutaj co dalej robić.

- ESSI 88
- Posty: 1043
- Rejestracja: 07 lut 2020, 01:15
- Lokalizacja: Szczecin
- Pojemność: 1392
- Rocznik: 1994
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Hatchback
Re: radio kod
Ja tam bym się nie pozbywał i trzymał nawet w roli pojazdu awaryjnego. Tym bardziej jeśli się bardzo dobrze i przewidywalnie sprawuje mimo wieku. Mój brat też mało samochodów nie ma, a jednak wciąż trzyma tą Fiestę bo jest to taki pewniak na każde warunki (w tym przypadku 1.25 16V).
- Kleszczak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Pojemność: 2000
- Rocznik: 1993
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Cabrio
Re: radio kod
no tak, nie zarobię na nim a koszt utrzymania znikomy.ESSI 88 pisze: ↑24 sty 2025, 10:20 Ja tam bym się nie pozbywał i trzymał nawet w roli pojazdu awaryjnego. Tym bardziej jeśli się bardzo dobrze i przewidywalnie sprawuje mimo wieku. Mój brat też mało samochodów nie ma, a jednak wciąż trzyma tą Fiestę bo jest to taki pewniak na każde warunki (w tym przypadku 1.25 16V).
- ESSI 88
- Posty: 1043
- Rejestracja: 07 lut 2020, 01:15
- Lokalizacja: Szczecin
- Pojemność: 1392
- Rocznik: 1994
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Hatchback
Re: radio kod
Dla mnie decyzja prosta
Jeszcze dodam że to jeden z najmniej usterkowych modeli segmentu B. Osobiście podoba mi się bardziej ten przedliftingowy MK6. I właśnie minimum 1.4 16V Duratec. Bo te mniejsze silniki mam wrażenie że już mają co robić by napędzić odpowiednio tą Fiestę.

- Kleszczak
- Posty: 1552
- Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Pojemność: 2000
- Rocznik: 1993
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Cabrio
Re: radio kod
a jeszcze jak klime wyłączę i przejdę na benzyne to już szatan.ESSI 88 pisze: ↑24 sty 2025, 14:17 Dla mnie decyzja prostaJeszcze dodam że to jeden z najmniej usterkowych modeli segmentu B. Osobiście podoba mi się bardziej ten przedliftingowy MK6. I właśnie minimum 1.4 16V Duratec. Bo te mniejsze silniki mam wrażenie że już mają co robić by napędzić odpowiednio tą Fiestę.
- ESSI 88
- Posty: 1043
- Rejestracja: 07 lut 2020, 01:15
- Lokalizacja: Szczecin
- Pojemność: 1392
- Rocznik: 1994
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Hatchback
Re: radio kod
Dobry sprawdzony silnik
Nie słyszałem o nich złych opinii. Do samochodu tego segmentu w sam raz.