Ile palą Wasze ESKI??
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Pitbul, mam pytanie do Ciebie jednoczdesnie prosbę zebyś odpial sonde lub powiedzial (jesli wiesz) czy jest jaka kolwiek roznica w jezdzie/pracy silnika miedzy sprawna sonda a uszkodzona lub jej brakiem u Ciebie ??
mój też pali ~12l niewazne czy to trasa czy miasto i juz pomysly mi sie koncza co z tym dalej robić
niby potpinalem druga sonde (ze szrotu) ale niestety zadnej roznicy w pracy silnika, nawet po całkowitym odpięciu sondy (spalanie mam caly czas takie same)
mój też pali ~12l niewazne czy to trasa czy miasto i juz pomysly mi sie koncza co z tym dalej robić
niby potpinalem druga sonde (ze szrotu) ale niestety zadnej roznicy w pracy silnika, nawet po całkowitym odpięciu sondy (spalanie mam caly czas takie same)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
pojedz na pierwszą lepsza stacje niech ci podłączą pod kompa i wtedy wszystko wyjdzie:) (u mnie wyszło ze wogóle sonda nie reagowała wymieniłem i po sprawie koszt: 250 zł +montaż)cidzej pisze:Pitbul, mam pytanie do Ciebie jednoczdesnie prosbę zebyś odpial sonde lub powiedzial (jesli wiesz) czy jest jaka kolwiek roznica w jezdzie miedzy sprawna sonda a uszkodzona lub jej brakiem u Ciebie ??
ale poszulaj w ''technicznych'' napewno była sprawa SONDY LAMBDY poruszana
Pitbull dokladnie wlasnie praktycznnie bez ruznicy czy miasto czy jakas dluzsza trasa.A co najleosze to na gazie nagminnie gasnie przy wcisieciu sprzegla np.przed zakretem(niemila sprawa bo posiada wspomaganie i wowczas trzeba urzec bardzo duzo sily by skrecic).Problemu sie nie pojawia przy wyjezdzaniu z garazu (bez uzywania gazu )dopiero po okolo 5km potrafi zgasnac.
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
na wolnych obrotach mam napiecie ~0,3V na sondzie więc mieści się w zakresie także u mnie nie jest kompletna padaka.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
panowie, grzałka lambdy w naszych essich bierze mase z kabelków idących z tablicy bezpieczników a to bardzo zawodny element jak nie ma masy na grzałce to zanim sonda osiągnie temperaturę pracy to ECU kwalifikuje ją jako uszkodzoną i steruje pracą silnika wg z góry ustalonej mapy powiedzmy awaryjnej, nie uwzględniając wskazań lambdy. sprawdź czy na masie sondy nie ma przerwy, może to to. (to jeden z białych kabelków biegnących z sondy ) jeśli to przyczyna to zrób obejście do dowolnego punktu masowego i pamiętaj o zresetowaniu kompa. (chyba )cidzej pisze:niby potpinalem druga sonde (ze szrotu) ale niestety zadnej roznicy w pracy silnika
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
W najblizszym czasie sprawdze i dam znac.Fajnie by bylo gdyby okazako sie ze jest przerwa w przewodzie masy )
PS.Mam takie male pytankoo czy jak odepne w trakcie biegu jalowego przeplywomierz powietrza to powinno cos sie dziac?Pytam poniewarz raz odpiolem i bylo bez zadnej zauwazalnej ruznicy na biegu jalowym.
Przepraszam ze tak poza tematem!
PS.Mam takie male pytankoo czy jak odepne w trakcie biegu jalowego przeplywomierz powietrza to powinno cos sie dziac?Pytam poniewarz raz odpiolem i bylo bez zadnej zauwazalnej ruznicy na biegu jalowym.
Przepraszam ze tak poza tematem!
cidzej, TY MASZ 1 PUNKT ABartek Zajk, CHYBA WIELO PUNKT ???
SPRUBUJ RESET KOMPA UNIMIE PO ODŁACZENIU JAKIEJ KOLWIK WTYCZKI PRZY SILNIKU TO OBJAWY POIDOBNE PO RESETKU USTAJˇBartek Zajk pisze: co najleosze to na gazie nagminnie gasnie
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
jaka to różnica jeśli mówimy o tym samym czyli 12L/100km i sprawdzaniu sondy ?ARIEL pisze:cidzej, TY MASZ 1 PUNKT ABartek Zajk, CHYBA WIELO PUNKT
chyba w obu przypadkach sonda ma podobny wplyw na spalanie i prace silnika.[/b]
ps. o ile mi wiadomo przez skrzynke bezpiecznikowa nie idzie masa !!! skrzynka bezpiecznikowa wogole nie ma polaczenia z masą !!! [jeżeli się myle to mnie poprawcie ale jestem pewien na 99,9%]
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
zna ktoś jakiegoś mechanika z warszawy, ktory naprawde dobrze zna sie na Escortach ??
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
chłopie , gdziesz tyś się uchował bez gazuchyba zbankrutuje przez tego Forda
*************************************************************
a o mecha pytaj się leszka lub markko/pzdr
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"