Moj Escort Mk7 muli i ma max 120km/h
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Mentol55, może Ci źle łączyć na stykach - gniazdo/wtyczka przy którymś czujniku czy innym odbiorniku
Kup "kontakt" w spreju - dla przykładu ( http://www.boll.pl/produkty-techniczne- ... t-spray-67 )
I przeczyść wszystkie połączenia pod maska
Wydatek nie jest duży
Może Ci nie łączyć przy przepływce lub innym czujniku czy przy przepustnicy
Kup "kontakt" w spreju - dla przykładu ( http://www.boll.pl/produkty-techniczne- ... t-spray-67 )
I przeczyść wszystkie połączenia pod maska
Wydatek nie jest duży
Może Ci nie łączyć przy przepływce lub innym czujniku czy przy przepustnicy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 17 maja 2015, 20:40
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Kombi
Przy niedostatecznej ilości paliwa silnik zaczął by się krztusić i przerywać. A Ty zdaje się masz podobny efekt jak z silnik z turbo, któremu się ono zatarło. Nie twierdzę, że to musi być problem z powietrzem ale warto zacząć od najprostszych rzeczy.Mentol55 pisze:predzej bedzie braklo mu powietrza niz paliwa?
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
to znaczy ze najlepiej byloby podpiac pod komputer zeby zbednie nie wymieniac części
Ale przepływomierz zawsze warto wyczyścić.
Ale przepływomierz zawsze warto wyczyścić.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
10 to takie minimum, najlepiej koło 11
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Mentol55, nie bardzo, cewka daje iskrę na 2 świece na raz, ale raz że przewody by nie sięgnęły tak daleko raczej, a dwa nawet jeśli, to silnik będzie pracował dobrze, jeśli by były założone w faktycznie zły sposób to by nie gadał wcale, albo chodziłby źle, bo by nie miał iskry w suwie zapłonu
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
jesli daje na dwa jednoczesnie to mogloy tak byc. chodzi ze samo zamienienie na cewce. dla pewnosci jednak sprawdze.
[ Dodano: Czw 24 Mar, 2016 ]
Zamienilem 1 z 4 i 2 z 3. Samochod chodzi dalej poprzednio moglem go krecic do 5 tys teraz do 5,5 przykladowo na dwojce. Ale potem jest taki mega mul
[ Dodano: Pią 25 Mar, 2016 ]
dobra zaczal nierowno pracowac wiec zamienilem z powrotem, ale teraz tez jakos dziwnie chodzi jak sie pozadnie nagrzeje. jutro zmienie swiece bo widzialem ze porcelana jest juz popekana, sprawdzimy czy bedzie zmiana na lepsze
[ Dodano: Pon 28 Mar, 2016 ]
dobra kolejna zagadka. wracajac do domu mimo ze silnik sie nagrzal to kiedy wciskalem sprzeglo bo na przyklad hamowalem to on trzymal sobie od 2 do 3 tys obrotow. to wina silniczka krokowego czy moze czegos innego. zmienilem swiece i kable zaplonowe w weekend.
[ Dodano: Pon 11 Kwi, 2016 ]
wracajac do tematu sprawdzilem kompresje 12-11 barow na kazdym cylindrze. filtr paliwa jest bardzo pordzewialy jakby nigdy nie byl wymieniany moze on bycprzyczyna?
[ Dodano: Czw 05 Maj, 2016 ]
Witam ponownie. filtr wymienilem i nic sie nie zmienilo. teraz natomiast zaczal falowac na obrotach biegu jalowego. skacze sobie po 100 obrotow do gory i na dol. co jeszcze moge sprawdzic bez komputera?
[ Dodano: Czw 24 Mar, 2016 ]
Zamienilem 1 z 4 i 2 z 3. Samochod chodzi dalej poprzednio moglem go krecic do 5 tys teraz do 5,5 przykladowo na dwojce. Ale potem jest taki mega mul
[ Dodano: Pią 25 Mar, 2016 ]
dobra zaczal nierowno pracowac wiec zamienilem z powrotem, ale teraz tez jakos dziwnie chodzi jak sie pozadnie nagrzeje. jutro zmienie swiece bo widzialem ze porcelana jest juz popekana, sprawdzimy czy bedzie zmiana na lepsze
[ Dodano: Pon 28 Mar, 2016 ]
dobra kolejna zagadka. wracajac do domu mimo ze silnik sie nagrzal to kiedy wciskalem sprzeglo bo na przyklad hamowalem to on trzymal sobie od 2 do 3 tys obrotow. to wina silniczka krokowego czy moze czegos innego. zmienilem swiece i kable zaplonowe w weekend.
[ Dodano: Pon 11 Kwi, 2016 ]
wracajac do tematu sprawdzilem kompresje 12-11 barow na kazdym cylindrze. filtr paliwa jest bardzo pordzewialy jakby nigdy nie byl wymieniany moze on bycprzyczyna?
[ Dodano: Czw 05 Maj, 2016 ]
Witam ponownie. filtr wymienilem i nic sie nie zmienilo. teraz natomiast zaczal falowac na obrotach biegu jalowego. skacze sobie po 100 obrotow do gory i na dol. co jeszcze moge sprawdzic bez komputera?