Escort 1.4 55KW 1994r.
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23281
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Na miasto to idealne są 13'' 175/70
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Panowie, nowy a zarazem stary problem powrócił.
Jako że zauważyłem że jedno koło jest bardziej skręcone, zrobiłem wczoraj zbieżność. Po tym zabiegu samochód bardzo rzuca na lewo i prawo, głównie przy hamowaniu i ostrych zakrętach przy większej prędkości. Bardzo luźno chodzi kierownica, nie jest równo. Co zauważyłem, czasami jak się skręci kierownica jest równo i samochód jedzie prosto. Najczęściej jednak kierownica jest lekko w prawą stronę a samochodem rzuca tak jak to opisałem.
Przed zrobieniem zbieżności, rzucało go ale bardzo delikatnie przy zmianie biegów na wyższy.
Dodam, że zbieżność została wykonana prawidłowo, a mechanik powiedział że była spora rozbieżność.
O co kaman?
Edit:
Koła zmieniane, bez zmian.
Jako że zauważyłem że jedno koło jest bardziej skręcone, zrobiłem wczoraj zbieżność. Po tym zabiegu samochód bardzo rzuca na lewo i prawo, głównie przy hamowaniu i ostrych zakrętach przy większej prędkości. Bardzo luźno chodzi kierownica, nie jest równo. Co zauważyłem, czasami jak się skręci kierownica jest równo i samochód jedzie prosto. Najczęściej jednak kierownica jest lekko w prawą stronę a samochodem rzuca tak jak to opisałem.
Przed zrobieniem zbieżności, rzucało go ale bardzo delikatnie przy zmianie biegów na wyższy.
Dodam, że zbieżność została wykonana prawidłowo, a mechanik powiedział że była spora rozbieżność.
O co kaman?
Edit:
Koła zmieniane, bez zmian.
- WieSiu
- Posty: 23281
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Jedz na reklamacje, podjął się ustawiania, to teraz niech się męczy i nie daj się gadaniu ze pewnie wjechales w dziurę albo inne historie, uparcie twierdz ze to było zaraz po tym jak od niego wyjechales ale nie miałeś jak wrócić bo od razu tego nie poczules a potem już czasu nie było
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982