wałki rozrządu od 1.8 do 1.6

Moderator: Moderatorzy

lukasz13osw
Posty: 25
Rejestracja: 10 cze 2014, 22:04
Lokalizacja: oswiecim

wałki rozrządu od 1.8 do 1.6

Post autor: lukasz13osw »

witam, z ciekawości pytanie jak w temacie, czy wałki rozrząu od 1.8 16v pasują do 1.6 16v zetec? Jeśli tak, to jaki efekt będzie po ich założeniu?
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

wszystkie wałki od zeteców z escorta pasują przemiennie + jeszcze wałki z mondeo mk1 2.0 też zetec
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
lukasz13osw
Posty: 25
Rejestracja: 10 cze 2014, 22:04
Lokalizacja: oswiecim

Post autor: lukasz13osw »

czy takie wałki od 1.8 bądz 2.0 dadzą jakiś przyrost mocy lub momentu?
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

jak już wkładać to od 2.0 do tego przepływomierz i przepustnica też od 2.0. dajesz dolot na dużej średnicy i masz przyrost... ile? tego nikt ci nie powie bo nie było hamowania przed modami.
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4605
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

Czyli mit o magicznym zwiększaniu mocy wałkami w esie dalej żyje tylko NIKT nie wie czy daje to cokolwiek, czy to po prostu placebo :d
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

bobson hamował swojego wyszło 120KM
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Z 1.6?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

1.8, skoro w 1.8 podnosi to i w 1.6 też, pytanie o ile
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4605
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

Czyli wydanie kilkuset zł i trochę roboty przy 1.8 daje 5KM? To jak dla mnie gra nie warta świeczki, lepiej za to browarów nakupić :P
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

przepraszam, 127KM:

Obrazek
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
iglaxr3i
Posty: 887
Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
Lokalizacja: Kozin
Pojemność: 2800
Rocznik: 1992
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Post autor: iglaxr3i »

Mateusz mylisz sie ,operacje na 1.8 i 1.6 daja efekt tylko tzreba zrobic wszystko od poczatku do konca.
:mikolaj:
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4605
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

igla ja sie domyslam, ale tu mowa tylko o walkach, a same walki to sie raczej mijaja z celem :)
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Awatar użytkownika
iglaxr3i
Posty: 887
Rejestracja: 17 lut 2009, 16:55
Lokalizacja: Kozin
Pojemność: 2800
Rocznik: 1992
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Post autor: iglaxr3i »

Nie do konca ,ostatnie 1.8 jakie miałem zaczełem od wałkow ,rqb ssacy i 2.0 wydechowy ,róznica odczuwalna zaraz po odpaleniu ,potem dolot od 2.0 i wydech rs-a ,audi moje kobiety nie doganiało esa ,a była zchamowana na 180 koni ,faktem jest ze audi jest ciezka ,nie wysypuje gołych faktów i nie kłamie jesli o to chodzi , kazda rada jest pomocna ,modyfikacje robie na silnikach do tego zdatnych , czyli nie zabieram sie za padaki biorace oleje i nie trzymajace cisnienia.
:mikolaj:
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4605
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

igla Ciebie bym o teoretyzowanie akurat nigdy nie posadzil :) Ja tam sie nie znam, w rowerze walki nic nie daja to nie tuninguje :P
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Picekkniaz
Posty: 23
Rejestracja: 03 gru 2014, 17:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Picekkniaz »

Sory ze odświerzam starego kotleta ;] ale tez sie chce dowiedziec czy ktoś to sprawdził ze to opłacalne..?? i czy da cosik mocy ??
-Ford ESCORT mk7 1.6 16V ;]
-Daewoo Tico 0,8 SLX ;]

-Nissan Primera P10 1.6 16V
ODPOWIEDZ