REGULATOR CISNIENIA PALIWA NIE WIEM CO ROBIC

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

REGULATOR CISNIENIA PALIWA NIE WIEM CO ROBIC

Post autor: bodzio82 »

Witam od dluzszego czasu mam dziwne objawy myslalem ze moze zawory siedza juz wiec tak jezdzilem jakies 6 msc


auto mi czesto gasnie ,spadaja obroty ,na biegu jalowym chodzi i nagle zaczyna gasnac na tlumiku wyraznie nie przepala bo jest takie pyrkanie
wczoraj w wolnej chwili zaczalem sprawdzac co sie da i w momencie odlaczenia podcisnienia od regulatora paliwa auto zaczelo pieknie pracowac zero spadków w obrotach silnik pracuje rowno podczas jazdy nie gasnie jest ok .Pojezdzilem tak kilka dni ale z racji wiedzy ze raczej jest to niekorzystne bo nie ma regulacji cisnienia na listwie dzis otrzymalem nowy regulator marki bosh. Po montazu tej czesci i zalozeniu podcisnienia odpalam i co?wielka ch........:(to samo, po zdjeciu podcisnienia auto zaczyna pracowac pieknie ,troche sie wkurzylem kasa w bloto :(
ALE TERAZ NAJLEPSZE NA PODPIETYM PODCISNIENIU DO REGULATORA AUTO CHRZANI TAK SAMO NA BENZYNIE JAK I NA GAZIE SEKWENCJA STAG :shock: PO ODLACZENIU I ZASLEPIENIU DO KOLEKTORA TEGO PRZEWODU AUTO CHODZI PIEKNIE :mrgreen: WIEC JA NIC Z TEGO JUZ NIE ROZUMIE

licze i mam nadzieje ze ogarniecie mi ten temat dzieki z gory ;)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

bodzio82, sprawdzałeś dokładnie ten wężyk od podciśnienia ?
Ewentualnie - coś sie może dziać z zaworem bocznikowym
Sprawdził bym jedno i drugie
Nie wiem czy jak zdejmujesz podciśnienie z regulatora to je zaślepiasz - jeśli nie to szukał bym przy bocznikowym
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

bodzio82, ty tam masz MAP czy MAF? jeśli masz MAP-sensor to on może dawać takie objawy.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

przewod obejrzalem jak najbardziej ok jak zdejmuje przewod z regulatora to zaslepiam zeby nie lapal lewego powietrza do kolektora to oczywiste ,mam MAF a czy jest map to nie wiem


dodatkowo pryz zdjetym przewodzie czas wtrysku wynosi 2.6 ms na jalowym wtedy silnik pracuje idelanie ,podcisnienie w kolektorze 0,25 ideal

przy zalozonym przewodzie czas 3.2 ms i wtedy silnik sie dlawi gasnie i pyrka w wydech


jutro podepne kompa i zoabcze jak zachowuje sie sonda do tej pory na jalowym przy czasach 3.2 ms stala na ubogo teraz pewnie bedzie bogato chyba ze bedzie poprawnie oscylowac to tak zostawie to wszystko
ODPOWIEDZ