długi, zrób fotę swojego silnika tak żeby było widać obudowę termostatu to rozkminimy. Jeśli zajrzysz pod kolektor ssący i zobaczysz czujnik z dwoma kabelkami to własnie ten o którym pisałem. Nie zaklinam się że w Mk7 1,4 EFI nie pokombinowali... przecież wywalili niemal bezawaryjny MAP sensor na rzecz upierdliwego przepływomierza więc może i z czujnikami cos pokombinowali...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
S3ci0r, z tego co widać na innych zdjęciach - to co zapodałeś tutaj - przykręca się do czegoś
W tym czymś masz drugi czujnik - chyba , że rzeczywiście u Ciebie zlikwidowali
Tak jak Grześ mówi - niech kolega zapoda foto - będzie widać co i jak
Chyba
Panowie,na chwilę obecną mogę na pewno stwierdzić że mam coś takiego jak S3ci0r, pokazał na zdjęciu-w obudowie termostatu jest czujnik.Jutro schodzę do kanału i oblukam czy jest coś pod kolektorem ssącym i porobię zdjęcia.
zdjęcie pierwsze - w białym kółku czujnik temperatury na komputer, w niebieskim - czujnik ciśnienia oleju.
zdjęcie drugie - czujnik temperatury na zegary
zdjęcie trzecie - termowłącznik wentylatora chłodnicy.
podsumowując - wszystko tak jak pisałem wcześniej.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Świetne - orginalne opaski na węże - dobrze trzymają
Ale bez specjalnego ściągacza - to sie człowiek mięsem narzuca i wtedy lepiej , żeby konstruktor nie stał w zasięgu ręki