Witam,auto oddaje we wtorek do mechanika wiec pytam czysto teoretycznie bo po prostu sie poddalem. Jadąc powyżej 100 km/h auto zaczyna szarpac,silnik przerywac i po pewnym czasie silnik gasnie. Założyłem przezroczyste przewody paliwa zeby zobaczyc czy jest powietrze... Powietrza nie ma,paliwo we wezykach jest.Auto gasnie ogolnie na wolnych obrotach,przy zmianie biegów i jadąc szybciej niż stówke. Pompa,wtryski albo może termostat woskowy ? Pytam bo może ktoś miał kiedys podobny problem i ma jakies sugestie dotyczace tego problemu. Ess pojdzie w dobre rece do dobrego goscia tylko ze ja dobrze tez bede musial zaplacic... Zycie. Dam znac jak wroci z warsztatu.
PS. Przy odpowietrzaniu (kiedys musiałem) oczywiscie popuscilem wtryski i tak jakby paliwo tryskalo i to mocno z wtryskow a to chyba nie normalne... ? Moze wtryski zapchane ? Masakra wymienilem w silniku wszystko prócz pompy paliwa i wtryskow Dzieki za ewentualne podpowiedzi i podzielenie się wiedzą. Pozdrawiam cała ekipe
1.8 TD gasnie na wolnych obrotach
Moderator: Moderatorzy
- kupiec
- Posty: 12709
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
napisałem tak bo koleś z pracy już prawie zamówił całe wtryskiwacze a okazało sie że same końcówki wystarczą
w sumie ja też pare lat temu wymieniałem same końcówki bo strasznie mi przelewał ropskiem i był mułowaty a o wydzielinie z tłumika nie wspomnę
w sumie ja też pare lat temu wymieniałem same końcówki bo strasznie mi przelewał ropskiem i był mułowaty a o wydzielinie z tłumika nie wspomnę
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty