ściąga auto podczas hamowania

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

już naprostowywyję moje zamiary kris. jeśli wina leży po stronie klocków to przy kupnie nowych musiałbym zakupić także tarcze (bo już są na wykończeniu) a nie dam lekko używanych klocków do nowej tarczy. także ten interes mi się nie kalkuluję w dodatku Yagr dobrze napisał że już wcześniej chciałem zakładać heble od mondka a obecne sprawy tylko przyspieszają te zamiary. poza tym heble od mondeo są dużo większe (~280) od moich obecnych (~240) i lepiej hamują, niejednokrotnie miałem pedał w podłodze a i tak hamowanie nie było takie jakie być powinno w moim odczuciu. na koniec pragnę przypomnąć iż mam zamiar wpakować silnik 2.0 od mondka a przy mocy 136km standardowe hamulce są zdecydowanie za słabe do takiej mocy.
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
Arcadio
Posty: 2785
Rejestracja: 15 lip 2007, 08:59
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojemność: 2000
Rocznik: 1995
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Arcadio »

S3ci0r pisze:niejednokrotnie miałem pedał w podłodze a i tak hamowanie nie było takie jakie być powinno w moim odczuciu
Ja niedawno zmieniłem tarcze/klocki i od razu zaczął lepiej hamować. Ja mam oczywiście oryginalny rozmiar. Słabość hamowania może wynikać z zużycia tarcz/klocków.
Escort Cabrio RS
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

S3ci0r, widzialem ze chcesz kupic nacinane. zamierzasz tym autem w rajdach startowac albo jezdzic ciagle gaz/hamulec ? bo jesli nie to szkoda pieniedzy, zwlaszcza ze te nacicnane szybciej zjadaja klocki. przy standardowym rozmiarze tarcz warto kupic nacinane, bo w escorcie dosc szybko wysiadaja hamulce przy hamowaniu z duzych predkosci, ale jak juz zakladasz wieksze to po co Ci to? i tak beda to za duze tarcze w stosunku do mocy i masy escorta i to nawet z silnikiem 2.0 z mondeo. lepiej roznice w cenie przeznaczyc na regeneracje nowo zakupionych zaciskow od mondeo/scorpio. jak juz tak bedziesz zmienial przod to nie zapomnij o tyle, zwlaszcza ze pewnie masz te mniejsze bebny, bo silnik masz slaby i nadwozie 3D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

nacinane i nawiercane bardzo mi się podobają i zawsze chciałem takie mieć i to jest jedyny powód ich zakupu :D różnica w cenie jest niewielka bo raptem 50zł od szt. Tył też będzie zmieniany :razz:
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

S3ci0r, no chyba ze tak. a skoro wydatek 50zl od sztuki nie jest jakis kosmiczny, to proponuje jednak te zaciski z mondeo zregenerowac przed zalozeniem, bo chyba nie chcesz 2 razy zakladac tych zaciskow jak okaza sie jakies problemy
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
kris

Post autor: kris »

S3ci0r, a weź no luknij czy ci czasem która fela gdzie o co nie trze,wiem że to głupi trop,ale wszystko zaczęło się od założenia tych cossów.
Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

S3ci0r, to Ty kur... jeszcze nie doszedłeś do tego co się dzieje? przestań siedzieć na forum, weź lewarek, parę kluczy i zobacz co tam śmierdzi :???:
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
kris

Post autor: kris »

kowal pisze:S3ci0r, to Ty kur... jeszcze nie doszedłeś do tego co się dzieje? przestań siedzieć na forum, weź lewarek, parę kluczy i zobacz co tam śmierdzi :???:
qźwa,Kowal,on zamiast to zrobić to jeździ się lansować po mieście,jakie to ma piękniuśkie felgi :mrgreen:
Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

ostatnio chyba go widziałem jak stał na przystanku w drodze na giełdę :D więc nie wiem jak to z tym lansowaniem
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

dzisiaj rozebrałem zaciski wyjąłem klocki i poczyściłem wszystko szczotką na wiertarce, dodatkowo wywaliłem z klocków takie jakieś blaszki bo były one przesunięte i być może że one jakoś zahaczały o coś i klocek tarł (strasznie uwalona felga). w tej chwili auto odzyskało moc, ale felga nadal się grzeje, a przy hamowaniu nadal ściąga auto na prawo. dzisiaj przed pracą zajrzę do prawego koła i zrobię to samo co z lewym, zobaczymy czy coś się zmieni. tak czy siak szukam już zacisków od mondka :D
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
kris

Post autor: kris »

S3ci0r pisze:tak czy siak szukam już zacisków od mondka
na alegro tego jest jak psów.
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

Sprawa może być banalna tak jak w moim przypadku. Sytuacja wyglądała podobnie, że koło się grzało i w pewnym momencie nie dało rady już jechać. Co się okazało zwykły przewód elastyczny hamulcowy ze starości nie puszczał płynu po odpuszczeniu pedału hamulca z powrotem. Wymiana na nowy i jak ręką odjął.
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4610
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

robertford, ale kotleta odkopałeś :d
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

Może i trochę kotlet, ale jak ktoś będzie szukał podobnej usterki to się go znowu odgrzeje. :mrgreen:
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
ODPOWIEDZ