Czy w tej obudowie (patrz symbol)
Powinna być ta płytka (patrz symbol)
Miałem parę skrzynek z poprzedników , a muszę w obecnym podmienić i zastanawiam się czy to są właściwe ,,bebechy,, ?
Skrzynka bezpieczników , a jej zawartość .
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14520
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
majbiker, nie ma co patrzeć na obudowę - ważne są bebechy. http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=10921
Chyba że ci chodzi o oznaczenia to od tego ktoś zapodawał link do strony z rodzajami skrzynek.
Chyba że ci chodzi o oznaczenia to od tego ktoś zapodawał link do strony z rodzajami skrzynek.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Chodzi o to że do swojego RS-a , kupiłem nową skrzynkę , a starą dałem do przylutowania .
Teraz chcę podmienić na tą starą , lecz po przylutowaniu nie wsadziłem do obudowy tylko walnąłem na półkę gdzie już miałem stare skrzynki bez obudowy .
Staram się ustalić czy te bebechy są od RS-a z 95-go roku .
Teraz chcę podmienić na tą starą , lecz po przylutowaniu nie wsadziłem do obudowy tylko walnąłem na półkę gdzie już miałem stare skrzynki bez obudowy .
Staram się ustalić czy te bebechy są od RS-a z 95-go roku .
- Yagr
- Posty: 14520
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
majbiker, zerknij na luty po bokach płytki - żeby przelutować całą skrzynke trzeba rozlutować boczne kolce trzymające równolegle do siebie płytki drukowane, jesli ta skrzynka byla przelutowywana to bedzie widac świeże luty. Może tez byc widać przecięte te bolce i polutowane ponownie bo to łatwiejsza droga niż wylutowywanie ich po kolei Na tym fragmencie na zdjęciu wszystkie luty sa fabryczne, przynajmniej wg mnie
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Ciezko mi pomoc,bo ja mam skrzynki o takich numerach,ale z poczatkiem 95 i 97. Takiej jak Twoja 96 nie mialem okazji miec w rekach,ale patrzac po reszcie sybmoli to jest to wersja high,bo w obu moich przypadkach tak wlasnie jest. Jakby byl inny koniec to byloby midium lub low. Takze jakies tam prawdopodobienstwo juz masz. Co ciekawe bebechy w wersji 95 i 97 sa zupelnie inaczej polaczone,skrzynki nie dzialaja zamiennie,ale obudowy maja identyczne. Jesli wnetrze skrzynki pasuje do tej obudowy,to zaryzykowalbym wsadzenie tego do auta jesli masz w aucie miec ta z numerem 96.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982