Mrugająca kontrolka AIRBAG/PASÓW?
Moderator: Moderatorzy
Bo już kiedyś u niego robiłem przegląd więc nie będzie problemu z podbiciem mimo że nr VIN na podłodze już można by rzec nie istnieje. W każdym innym w okolicy wszędzie gdzie pytałem sprawdzają na dzień dobry VIN pod maską przy szybie i na podłodze jeżeli jest niewyraźny lub niezgodny trzeba wyrobić nowy a to sporo kosztuje wliczając w to wymianę dowodu itd.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
kris, Jamszoł, a nie jest lepiej/bezpieczniej naprawic usterke? Jak bedzie sie swiecic kontrolka hamulca to tez bedziecie zarowke wykrecac albo diagnoste zmieniac ??? Zamias pomoc koledze naprawic to druciarstwo proponujecie
Zreszta u mnie sa 4 czy 5 stacje diagnostyczne i w kazdej pan diagnosta wchodzi do auta dla sprawdzenia oswietlenia i hamulcow
Zreszta u mnie sa 4 czy 5 stacje diagnostyczne i w kazdej pan diagnosta wchodzi do auta dla sprawdzenia oswietlenia i hamulcow
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
kupiec masz piwko u mnie, o to chodzi.
nie chcę drutować, albo inaczej to ostateczna opcja na czas przeglądu ale po nim i tak chciałbym to zrobić, wykrece żarówkę później odpukać - pieprznie poducha i nie będę nawet o tym wiedzieć bo nie będzie mrugać kontrolka
nie chcę drutować, albo inaczej to ostateczna opcja na czas przeglądu ale po nim i tak chciałbym to zrobić, wykrece żarówkę później odpukać - pieprznie poducha i nie będę nawet o tym wiedzieć bo nie będzie mrugać kontrolka
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- kupiec
- Posty: 12701
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
elnino, dzieki
Wqrwia mnie takie podejscie do problemu "wykrec zarowke"
U mnie tez mrygala kontrolka air jasia ale to byl problem wtyczki napinacza, rozlaczylem-zlaczylem i problem znikl ale nie wykrecalem zarowki
Wqrwia mnie takie podejscie do problemu "wykrec zarowke"
U mnie tez mrygala kontrolka air jasia ale to byl problem wtyczki napinacza, rozlaczylem-zlaczylem i problem znikl ale nie wykrecalem zarowki
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
w bohatszych rejonach polski tak jest, mnie ostatnio diagnosta wysadzilmz auta bo on sam bedzie sobie lwaczal i patrzyl a do swiatel to ma lustra
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- leszek
- Posty: 2567
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
elnino pisze:przekreceam kluczyk airbag gaśnie
wylacze fotel zaczyna mrugac
podlacze - mruga dalej
jezeli wylacze zaplon i wyjme kluczyk lub wyjme i wloze z powrotem bezpiecznik kontrolka gaśnie.
mam zapasowy trefny napinacz - podlacze go mruga niezaleznie od tego czy wyjme kluczyk bezpiecznik itd.
Wytłumacz lepiej bo coś nie rozumiem........
przecież teraz zachowuje się prawidłowo. prowokujesz bląd to kontrolka mryga. Podłączasz, resetujesz kluczykiem całość -nie mryga. jest dobrze.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować
kupiec pisze:kris, Jamszoł, a nie jest lepiej/bezpieczniej naprawic usterke? Jak bedzie sie swiecic kontrolka hamulca to tez bedziecie zarowke wykrecac albo diagnoste zmieniac ??? Zamias pomoc koledze naprawic to druciarstwo proponujecie
przecież ma napisane co zrobić,no ale lepiej nap...lić 3 strony i dalej klepać farmazony.kupiec pisze:Wqrwia mnie takie podejscie do problemu "wykrec zarowke"
Zreszta,taki temat już chyba był,więc nie widze powodu zakładania kolejnego,wystarczy odszukać,przeczytać i naprawić usterke.
Sęk w tym kris że zrobiłem wszystko zgodnie z tym co jest opisane na forum a problem był dalej.
paradoks jest taki, że w zasadzie nic nie zrobiłem poza demontażem całej instalacji i założeniu jej ponownie. Teraz nie mruga a inicjując błąd kasuje się samoistnie, nie pozostaje wcześniej czy odłączyłem aku, kostke, stacyjke cokolwiek i podłączyłem z powrotem błąd dalej występował.
Obstawiałbym pogięte blaszki samozaciskowe na kości z wiązką przypinaną do skrzynki. Ale pojeżdżę trochę i się dowiem czy to to, cała reszta tak jak była zdemontowana tak była nie ruszona i złożona z powrotem.
leszek, no bo tak jak wspomniałem "coś" naprawiło usterkę, na razie nie wiem co. czy rozbebeszenie instalacji czy w/w kostka na skrzynce tyle że kostki na napinaczach aż do słupka na pewno to nie były bo błąd dalej występował zniknął nawet nie wiem kiedy po demontażu kiery, osłon odpięciu dalej instalacji i demontażu skrzynki bezpiecznikowej.
paradoks jest taki, że w zasadzie nic nie zrobiłem poza demontażem całej instalacji i założeniu jej ponownie. Teraz nie mruga a inicjując błąd kasuje się samoistnie, nie pozostaje wcześniej czy odłączyłem aku, kostke, stacyjke cokolwiek i podłączyłem z powrotem błąd dalej występował.
Obstawiałbym pogięte blaszki samozaciskowe na kości z wiązką przypinaną do skrzynki. Ale pojeżdżę trochę i się dowiem czy to to, cała reszta tak jak była zdemontowana tak była nie ruszona i złożona z powrotem.
leszek, no bo tak jak wspomniałem "coś" naprawiło usterkę, na razie nie wiem co. czy rozbebeszenie instalacji czy w/w kostka na skrzynce tyle że kostki na napinaczach aż do słupka na pewno to nie były bo błąd dalej występował zniknął nawet nie wiem kiedy po demontażu kiery, osłon odpięciu dalej instalacji i demontażu skrzynki bezpiecznikowej.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
kupiec, weź Ty sie ode mnie odpitol
Czy ja gdzieś napisałem o wyciągniu kontrolki czy jakiś innych drutach ?
Ja diagnosty bym nie wpuścił do środka - nie ma takiej opcji , żeby jakiś palant właził i siadał na moim siedzeniu w aucie
Jak chce to może sobie poogladać kontrolki z zewnątrz
A jak mu się nie podoba to se pojade na inną stację - nie robi mi gościu łaski
A koledze próbowałem pomóc - poza forum
Nie musisz o wszystkim wiedzieć co robie poza forumem
Ja nadal podtrzymuje to co powiedziałem wcześniej - moim zdaniem nie łączyło przy skrzynce
Czy ja gdzieś napisałem o wyciągniu kontrolki czy jakiś innych drutach ?
Ja diagnosty bym nie wpuścił do środka - nie ma takiej opcji , żeby jakiś palant właził i siadał na moim siedzeniu w aucie
Jak chce to może sobie poogladać kontrolki z zewnątrz
A jak mu się nie podoba to se pojade na inną stację - nie robi mi gościu łaski
A koledze próbowałem pomóc - poza forum
Nie musisz o wszystkim wiedzieć co robie poza forumem
Ja nadal podtrzymuje to co powiedziałem wcześniej - moim zdaniem nie łączyło przy skrzynce
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23265
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
przez skrzynke poduszki nie ida,co najwyzej zasilanie modulu immobilizera. A jesli immobilizer zasilania nie ma,to kontrolka swieci sie na stale.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982