dzis problem z gasnieciem silnika na wolnych zostal rozwiazany w banalny sposob a winowajca nie byla izolacja na kablach lecz cieniutki drucik na ktorym wisiala karteczka od wymiany oleju ktos wymienial olej i nawinal drucik zeby zamocowac karteczke z data wymiany no i niestety przez ten czas co mam forda ten pier. wrzynal sie w kable od kostki przeplywomierza i robil zwarcie nie wiem kto to ujeb.ale nobla mu powinni dac za glupote jaka zrobil po wyciagnieciu tegio dziadostwa auto chodzi na wolnych nie gasnie podczas jazdy nie poszarpuje i napewno jest dynamiczniejszeWieSiu pisze:pokazalem na jednym ze zdjec co sie dzieje z przewodami w fordach,ale tego czesto nie widac, poki sie tasmy izolujacej nie sciagnie. Robia sie tam zwarcia i potem rozne dziwne rzeczy w aucie moga miec problem.
czyszczenie przepływomierza
Moderator: Moderatorzy
no napewno naprowadził mnie kolega Wiesiu na ten temat wiec duza zasluga w tym z jego strony
ale tak jak napisałem winny byl drut dodam ze bardzo cienki palca by przecial bez problemu nie wiem skad ktos cos takiego wytargal kur nie mozna bylo sztrapsem zlapac (opaska plastikowa)i po problemie,wogole nie moglem tego odslychłac
ale tak jak napisałem winny byl drut dodam ze bardzo cienki palca by przecial bez problemu nie wiem skad ktos cos takiego wytargal kur nie mozna bylo sztrapsem zlapac (opaska plastikowa)i po problemie,wogole nie moglem tego odslychłac
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
no ciekawy przypadek,ale nie zmienia to faktu,ze pod tasma izolacyjna i peszlami rozne rzeczy moga sie dziac w fordach
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
nie pamietam dokladnie ale na skrajnych zasilanie a na 3 (od lewej czy prawej to juz nie pamietam - tam co jest wiecej pinow ) ma sie pojawiac ~1,3(zimny)->0,9V(cieply) a przy przegazowce przekraczac 3,5V (a przynajmniej dochodzic do tej wartosci). i to tyle
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415