serwo/pompa hamulcowa - dziwne obajwy
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
serwo/pompa hamulcowa - dziwne obajwy
takie pytanko mam do was - jak naciskam pedal hamulca to slychac takie syczenie z okolic pedalu - co to moze byc ?? dwa - jak podpompuje na luzie pedalem hamulca to zaczynaja mi sie obroty podnosic - co to moze byc ??
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
cidzej, syczenie... chyba że serwo zasysa... Nie jestes w stanie stwierdzić skąd dokładnie ten dźwięk? Hamulce poza tym działają dobrze? Nie zdarza się "miękki" pedał hamulca? Płynu ham. nie ubyło?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23281
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
jak cos to mam serwo i pompe
tez sie spotkalem z takim czyms i dodatkowo lekko pedal po dluzszym przytrzymaniu schodzil w podloge.
ale tak jezdzilem i ja nigdy problemow z hamulcem nie mialem.
tez sie spotkalem z takim czyms i dodatkowo lekko pedal po dluzszym przytrzymaniu schodzil w podloge.
ale tak jezdzilem i ja nigdy problemow z hamulcem nie mialem.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
pedal nie wpada, syczenie jest od jakis 3-4 lat i raczej ... moze zle sie wyrazilem to takie syczenie ale bardziej jak przy ubijaniu piany ... no ciezko mi to opisac - tak jakby sie tam ubijal na piane plyn
dodam jeszcze Wiesku, ze wpadajacy pedal to albo wyciekajacy plyn albo zapowietrzone hamulce albo przepuszczajaca pompa i TO SIE NAPRAWIA
do laguny ?WieSiu pisze:jak cos to mam serwo i pompe
dodam jeszcze Wiesku, ze wpadajacy pedal to albo wyciekajacy plyn albo zapowietrzone hamulce albo przepuszczajaca pompa i TO SIE NAPRAWIA
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- WieSiu
- Posty: 23281
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
cidzej, do laguny nie
a to sorry,ale u mnie wpadajacy pedal wpadal tylko na odpalonym silniku i to nie jakos tak na maksa, ja mysle ze to serwo jakos tak dzialalo,ze za duzo sily przy dluzszym przytrzymaniu dawalo i dlatego wpadalo. I nic przez lata nie cieklo i przeglady przechodzil bez problemu
a to sorry,ale u mnie wpadajacy pedal wpadal tylko na odpalonym silniku i to nie jakos tak na maksa, ja mysle ze to serwo jakos tak dzialalo,ze za duzo sily przy dluzszym przytrzymaniu dawalo i dlatego wpadalo. I nic przez lata nie cieklo i przeglady przechodzil bez problemu
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Podobny objaw zauważyłem kiedyś u siebie w vołovinie. W moim przypadku miało to coś wspólnego ze wspomaganiem pedału sprzęgła, które to wspomaganie pracuje na pompie hamulcowej. Pomogło odpowietrzenie tego sprzęgła takim samym zaworkiem jak przy zaciskach hamulcowych.cidzej pisze: tak jakby sie tam ubijal na piane plyn
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
jest duza szansa, ze mamy to samo servo, a przynajmniej baaaardzo podobne. zerkne czy jest tam jakis zaworekdarcun4 pisze:Podobny objaw zauważyłem kiedyś u siebie w vołovinie.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
czy takie zaworki "zworne" mozna dokupic osobno w sklepach motoryzacyjnych ??
Darku czy to co opisujesz odpowietrza sie tak jak hamulce przy kole ?? czy to sie robi jako pierwsze czy ostatnie jako, ze jest najblizej pompy czy to kompletnie nie ma znaczenia bo to osobny uklad ??
ja myslalem, ze to moze miec zwiazek ze starym plynem hamulc ale dzisiaj praktycznie caly stary przepompowalem i napewlnilem uklad nowym a to syczenie/pienienie jest nadal
Darku czy to co opisujesz odpowietrza sie tak jak hamulce przy kole ?? czy to sie robi jako pierwsze czy ostatnie jako, ze jest najblizej pompy czy to kompletnie nie ma znaczenia bo to osobny uklad ??
ja myslalem, ze to moze miec zwiazek ze starym plynem hamulc ale dzisiaj praktycznie caly stary przepompowalem i napewlnilem uklad nowym a to syczenie/pienienie jest nadal
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
no Darek opisuje zaworek na obudowie serwa i niby te sie daje odpowietrzac - pytam sie tylko jak - odkrecic i poczekac az wyleci powietrze/zacznie leciec plyn jak z grzejnika czy trzeba normalnie pompowac itd jak przy zaciskach hamulcowych ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415