Turbomag Cud na rynku? czy żart ?
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ja myślę że to wykorzystuje w praktyce teorię strun i rezultat jest otrzymywany przez tachionowanie kwarków!
A poważniej nie mogę się wypowiedziec ze względu na brak własnych doświadczeń w dziedzinie magnetyzerów. Jedyne rezultaty badań nad tym jakie przeglądałem wykazywały/nie wykazywały różnice na poziomie błędu pomiarowego.
A poważniej nie mogę się wypowiedziec ze względu na brak własnych doświadczeń w dziedzinie magnetyzerów. Jedyne rezultaty badań nad tym jakie przeglądałem wykazywały/nie wykazywały różnice na poziomie błędu pomiarowego.
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2012, 06:37 przez Yagr, łącznie zmieniany 1 raz.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23281
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Benko, najmadrzejszy cidzej juz napisal cos na ten temat, nie ma co zaczynac kolejnej dyskusji, rezystorek za ktory na allegro placisz duzo wiecej niz w elektronicznym sklepie daje tyle,ze zwieksza dawke paliwa,co zwieksza spalania, podnosi troszke moc,ale tylko na jakis czas,bo... (masz wyszystko wyzej napisane). Jak tuning,to tylko za duze pieniadze,wiec szkoda wydawac kasa na takie glupoty.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23281
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
przyzwyczaj sie to tu normalne i o niczym negatywnym nie swiadczy. Co do rezystorka to byl kiedys caly taki temat. Ale ja proponuje zebys sobie odposcil.Benko pisze:Robi się nie smacznie
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
przepraszam za Wieska, on taki nieokrzesanyBenko pisze:Robi się nie smacznie
z fordem jest problem, bo ma na tyle "ogarniety" sterownik, że dość łatwo się adaptuje i trudno go oszukac .Benko pisze:A co to za rezystor-ki i jakie trzeba kupić?
co do rezystora to wystarczy zerknac w tabele opornosci czujnika temperatury zasysanego powietrza i dobrac tak rezystor aby wraz z czujnikiem dawal odczyty nizszej temperatury niz w rzeczywistosci jest - dzieki temu ecu "mysli", ze jest zimno, zwieksza dawki paliwa (nazywane potocznie ssaniem) i teoretycznie auto powinno byc mocniejsze ... ale zaraz do glosu dojdzie sonda lambda, ktora bedzie raportowac iz silnik jest zalewany benzyna i teoretycznie ECU powinien przyciac porcje paliwa i juz tak mocno nie bedzie co wezmie góre ?? odczyt z IAT czy sondy ? a moze ECU majac kolidujace ze soba odczyty uzna ktorys z czujnikow za niesprawny i przejsdzie w tryb awaryjny ?? tego dowiemy sie w nastepnym odcinku