Obrotomierz
Moderator: Moderatorzy
Obrotomierz
Witam Serdecznie. Może temat i był, ale za bardzo go nie widziałem.
Otóż , dzisiaj kupiłem drugiego escorta i niestety nie ma tam obrotomierza.
Rok 1997, TD Bolero.
Czy jak kupie zegary z obrotomierzem to będzie normalnie działac?
Czy trzeba kable ciągnąć?
Otóż , dzisiaj kupiłem drugiego escorta i niestety nie ma tam obrotomierza.
Rok 1997, TD Bolero.
Czy jak kupie zegary z obrotomierzem to będzie normalnie działac?
Czy trzeba kable ciągnąć?
- Yagr
- Posty: 14518
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
kamil4769, czyli 70 KM a nie 90 Obrotek masz w dieslach albo z alternatora "informowany" albo z ECU o ile masz tam ten cały "wtrysk sterujący" czy jak to się zwie, pareu ropochłeptów jest na forum więc ci raczej pomogą.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Kostka oczywiście będzie, pytanie czy będziesz miał podpięty pin w tej kostce, i co najważniejsze - jak.
Najlepiej by było gdybyś się zorientował czy masz pociągnięty kabel zielony od alternatora (jeden z trzech tam występujących ma taki kolor - to jest kolor od obrotomierza). Jeśli masz pociągnięty, to prawdopodobnie obrotomierz ciągnie impulsy z alternatora, i musisz sobie załatwić zegary w wersji dedykowanej dla TD (z literką D na tarczy). Jeśli nie masz, to masz sygnał z ECU jak pisał yagr, i wtedy przypasują Ci zegary od benzyny 1.6 16V, cyferka bodajże "2" na tarczy. To bardzo istotny szczegół, bo te obrotomierze nie są ze sobą kompatybilne.
Najlepiej by było gdybyś się zorientował czy masz pociągnięty kabel zielony od alternatora (jeden z trzech tam występujących ma taki kolor - to jest kolor od obrotomierza). Jeśli masz pociągnięty, to prawdopodobnie obrotomierz ciągnie impulsy z alternatora, i musisz sobie załatwić zegary w wersji dedykowanej dla TD (z literką D na tarczy). Jeśli nie masz, to masz sygnał z ECU jak pisał yagr, i wtedy przypasują Ci zegary od benzyny 1.6 16V, cyferka bodajże "2" na tarczy. To bardzo istotny szczegół, bo te obrotomierze nie są ze sobą kompatybilne.
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "