padlo zasilanie
Moderator: Moderatorzy
padlo zasilanie
jak wracalem z roboty to przed domem nacisnalem na hebel i auto zgaslo ,myslalem ze zgaslo ot tak ale jednak nie ,probuje odpalic a tu kicha zero reakcji nie pala sie kontrolki na desce nie ma reakcji na rozrusznik ,radio nie dziala ,elektryka tyz normalnie jakby akumulator odlaczyl ,ale nie okazalo sie ze sa swiatla postojowe ,awaryjne i to juz na tyle odbiornikow ktore dzialaja
Wiec waidomo odrazu do skrzynki i sprawdzanie na kostce od stacyjniki nie ma wogole pradu po podaniu z aku prad wraca i wszystko dziala spowrotem ale nie da rady na dluzsza mete bo skrzynia sie grzeje ,dziwna sprawa bo niedawno ja przelutowalem i nie widac zeby cos tam sie upalilo chyba ze w srodku bo tam nie zajrze musialbym ta skrzynke rozpolowic ale to juz duzo roboty i nie mam czasu na taki zabieg bo wczesniej ja rozbebeszylem i wiem ile to roboty z tymi lutami ,wiec zapytuje sie was przez który przekaznik przechodzi zasilanie do kostki od stacyjki bo tam jest feler ze nie ma pradu w tym gniezdzie wiec moze przekaznik sie wywalił
Uploaded with ImageShack.us
Wiec waidomo odrazu do skrzynki i sprawdzanie na kostce od stacyjniki nie ma wogole pradu po podaniu z aku prad wraca i wszystko dziala spowrotem ale nie da rady na dluzsza mete bo skrzynia sie grzeje ,dziwna sprawa bo niedawno ja przelutowalem i nie widac zeby cos tam sie upalilo chyba ze w srodku bo tam nie zajrze musialbym ta skrzynke rozpolowic ale to juz duzo roboty i nie mam czasu na taki zabieg bo wczesniej ja rozbebeszylem i wiem ile to roboty z tymi lutami ,wiec zapytuje sie was przez który przekaznik przechodzi zasilanie do kostki od stacyjki bo tam jest feler ze nie ma pradu w tym gniezdzie wiec moze przekaznik sie wywalił
Uploaded with ImageShack.us
do skrzynki dochodzi prad z aku ,gdzies sie gubi na skrzynce bo nie ma w tym gniezdzie co zaznaczylem na zdjeciu dalem plus z aku na na te gniazdo i wszystko dziala ale jest za duzy prad i skrzynka sie grzeje troche dlatego musze doprowadzic to do pozadku
ale ogolnie i tak masy posprawdzam bo moze rzeczywiscie cos z masa wiadomo to ford wiec wszystko mozliwe
ale ogolnie i tak masy posprawdzam bo moze rzeczywiscie cos z masa wiadomo to ford wiec wszystko mozliwe
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
masa na silniku nie ma nic wspólnego ze światłami i całym oświetleniem wewnątrz woza
Do klemy plusowej dochodzą Ci przewody - które zasilają skrzynkę w kilku punktach - sprawdź dobrze przewody przy klemie - ewentualnie przewody wychodzące z bezpieczników przy aku
Luknij no pod bezpieczniki
Do klemy plusowej dochodzą Ci przewody - które zasilają skrzynkę w kilku punktach - sprawdź dobrze przewody przy klemie - ewentualnie przewody wychodzące z bezpieczników przy aku
Luknij no pod bezpieczniki
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
tak zrobie panie Jamszoł:-)Jamszoł pisze:Do klemy plusowej dochodzą Ci przewody - które zasilają skrzynkę w kilku punktach - sprawdź dobrze przewody przy klemie - ewentualnie przewody wychodzące z bezpieczników przy aku
Luknij no pod bezpieczniki
tyle ze nie teraz bo narazie walka z szyba sie odbywa
dzieki wszystkim za zainteresowanie
Problem rozwiazany była przerwa w skrzynce a dokladnie jeden lut puscil i nie bylo przejscia pradu,temat mozna zamknać
Witam, mierzył może ktoś prąd upływu w (czyli jak w aucie jest wszystko wyłączone) ile wynosi w dieslu? , u mnie wyszło ok 200mA , jutro przetestuje na innym mierniku, bo może klasa dokładności jest niska. W aucie kompletnie nic nie mam ..., tylko zegarek elektroniczny, ciekawe co resztę zjada ....,wadliwa izolacja na wiązkach? Jest co prawda ABS, ale to załącza się po stacyjce. Chyba że mam magiczne systemy rodem z NASA, a ja nic nie wiem...
Jastrząb
Jastrząb
Odłącz zegar, i wtedy zmierz.
Sam zegar - faktycznie trochę dużo... chociaż ta elektronika ma trochę lat, i wtedy te układy nie były tak energooszczędne jak dziś. Poza tym tam może być jakiś element uszkodzony - jak chociażby uwalony elektrolit.
Sam zegar - faktycznie trochę dużo... chociaż ta elektronika ma trochę lat, i wtedy te układy nie były tak energooszczędne jak dziś. Poza tym tam może być jakiś element uszkodzony - jak chociażby uwalony elektrolit.
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Jastrzab_1_8D_92, mierzyłem w jakiejs wersji escort i wg mnie nie bylo tak duzo.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
to byscie po ok 10 dniach mieli calkowicie rozladowany akumulator, taki prad wg mnie jest za duzy.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982