Ogolnie to mozna zrobic i tak ze dasz krokowca z C20NE opla i tez dziala oraz pasuje tak samo jest z wtyczka zaworu bocznikowego.
Otworami silnik krokowy pasuje miedzy cvh (nowszego typu) a RS2k oraz zetec na alu kolektorze, tylko fakt wtyczki maja inne katy, gdzie zetec ma wtyczke wzdluznie.
Stare CVH ma zupelnie inne rozwiazanie, tylko zastanawiam sie skad u Ciebie bierze lewe powietrze do krokowca...
To jest to ze CVH nigdy mnie nie bawilo Ale w razie co odkopalem stary typ CVH na foto jak ma zrobione obejscie na zawor bocznikowy.
Swap z 1.6 na 2.0 16v
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
FordOn, w 1,6 CVH EFI (ale też w nowszych 1,4 EFI) lewe powietrze do "krokowca" bierze przez tą rurkę w "krokowcu" połączona z rurą dolotu. Ale do zeteca z alukolektorem nie pasuja te bocznikowce - inne mocowanie oraz branie powietrza z kanału w kolektorze a nie z rurki wychodzącej bokiem. Za to samą cewke można śmiało przekładać między nimi.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Czekaj czekaj... bo dla fiesty ten uklad krokowca
jest starym typem i rzadko juz spotykanym i to jest zawor bocznikowy wolnych obrotow.
Natomiast miedzy CVH a zetec podmienne sa takie silniki krokowe i to jest nowszy typ dla fiesty i pozniej escorta od 93r.
Tu glowna kwestie odgrywa kolektor bo nie zawsze tak sie udaje i z tym tez sie spotkalem...
jest starym typem i rzadko juz spotykanym i to jest zawor bocznikowy wolnych obrotow.
Natomiast miedzy CVH a zetec podmienne sa takie silniki krokowe i to jest nowszy typ dla fiesty i pozniej escorta od 93r.
Tu glowna kwestie odgrywa kolektor bo nie zawsze tak sie udaje i z tym tez sie spotkalem...
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
FordOn, chodzi mi o takie zawory bocznikowe (bo po prawdzie z silnikami krokowymi nic wspólnego nie mają - to są elektrozawory)
Bocznikowy do 1,6 CVH EFI, 1,4 CVH EFI oraz z nieznaczymi modyfikacjami (wykrzywienie rurki, kąt wtyczki) do RS2000
A tu bocznikowy zetec'owski do alukolektora
i jego kanały
Widać wyraźnie brak rurki obejściowej - dodatkowy otwór w mocowaniu ja zastępuje.
Bocznikowy do 1,6 CVH EFI, 1,4 CVH EFI oraz z nieznaczymi modyfikacjami (wykrzywienie rurki, kąt wtyczki) do RS2000
A tu bocznikowy zetec'owski do alukolektora
i jego kanały
Widać wyraźnie brak rurki obejściowej - dodatkowy otwór w mocowaniu ja zastępuje.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Yagr, No widzisz juz gdzies pisalem ze w kwestii CVH mozecie mnie bic jak dzieciaka
Escorta jeszcze nie odebralem (kumpel po godzinach zrywa stara folie z 3 szyb) jak odbiore to zmierze ta przepustnice, a przy okazj popatrze na krokowki ktore mi leza bo tez tego troche jest i cos mi swita ze byly takowe z 2 otworami do zetec-a ze mozna bylo podmienic silnik krokowy miedzy jednym a drugim. Ale to musze sie upewnic zeby porobic troche fot a puki co zwijam sie na zlotowy weekend
Heja
Escorta jeszcze nie odebralem (kumpel po godzinach zrywa stara folie z 3 szyb) jak odbiore to zmierze ta przepustnice, a przy okazj popatrze na krokowki ktore mi leza bo tez tego troche jest i cos mi swita ze byly takowe z 2 otworami do zetec-a ze mozna bylo podmienic silnik krokowy miedzy jednym a drugim. Ale to musze sie upewnic zeby porobic troche fot a puki co zwijam sie na zlotowy weekend
Heja