Mam problem z działaniem LPG, traci na mocy.

Moderator: Moderatorzy

Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

Na benie sprawdzę jutro bo szczerze nie pamiętam.
na 2 pamietam raz go bujnąłem do 100km/h okolice 6tys.obr jak dobrze pamiętam ale ciężko miał się zebrać do tej prędkości na tym biegu jak dla mnie.
Nie wiem może mam zły pogląd na to autko przez to że kiedyś posiadałem fiestę mk3 z takim samym silniczkiem i to to latało jak opętane :D
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Bazyss, Fiestka jest dużo lżejsza - pamiętasz o tym ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

filterek będzie do wymiany, zrobione ma 28tys.km próbowałem go ostatnio podejrzeć czy już mocno zasyfiony ale odkręcając 3 śruby zaczął mi się ulatniać gaz i zakręciłem. Nie wiem czy tak powinno być cz jakiś zaworek odcinający nie trzyma??
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

zeby zobaczyc jak to jezdzi to bys musial wyp.... wywalic mikser na poczatek bo to dziadostwo strasznie go ogranicza "od gory"
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

Jamszoł pisze:Bazyss, Fiestka jest dużo lżejsza - pamiętasz o tym ?
pamiętam 950kg do 1110kg robi swoje

Byłem w serwisie.
Pan dokonał małych poprawek ustawień mieszanki.
Marudziłem że mi nie wkręca się powyżej 3tys.obr. ustawił mi inaczej testy ale zero poprawy, więc wrócił do standardowych ustawień.
Powiedział że albo parownik już zaczyna nie domagać (6latek mu stukneło) albo uroki starego systemu LPG na wtrysku by było zupełnie inaczej.

Testowałem go dzisiaj na Pb i jest różnica w wkręcaniu się na obroty.
Nom zmiany na wtrysk raczej nie planuję bo to chyba dosyć duże koszta no może jak by mi parownik padł. Oriętuiecie się ile ile taka zmiana mogła by kosztować??

Pozostaje nie marudzić i jeździć :)
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Bazyss pisze:Oriętuiecie się ile ile taka zmiana mogła by kosztować??
nie orietuje sie ale tanio nie bedzie, parownik do zmiany, elektronika do zmiany, do tego wtryskiwacze gazowe. Wg mnie nieoplacalne, lepiej zregenerowac parownik za ok 60-70zl (samemu) i smigac dalej,bo wbrew pozorom ta instalacja nie jest zla jak jest bingo (o ile sprawne).

Tylko nie rozumiem dlaczego jednoznacznie nie umie stwierdzic ze to parownik,przeciez podczas testu drogowego widac w komputerze czy instalacja wyrabia i czy sonda lambda poprawnie pracuje w tym zakresie obrotow i obciazenia,bo jak pracuje w calym zakresie obrotow poprawnie,to szczerze nie bedzie to wina instalacji gazowej
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

pracownik nie był ze mną na teście z kompem. kazał mi się samemu przejechać i sprawdzić czy się coś zmieniło.

[ Dodano: Wto 04 Paź, 2011 ]
miałem dzisiaj kawałek prostej i sprawdziłem co on jeszcze potrafi ;)
3- dociągnął do 150km/h ale trwało to całą wieczność niewyobrażalnie wolno. Najlepiej mu szło do 110-120km/h później już robiło się wolnoooo. 4- 160km/h pewnie dalej by jeszcze poleciał tylko już mi prostej zaczynało brakować ale tak samo jak na 3ce bardzo mozolnie mu szło to przejście z 150-160km/h
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Bazyss pisze:3- dociągnął do 150km/h ale trwało to całą wieczność niewyobrażalnie wolno. Najlepiej mu szło do 110-120km/h później już robiło się wolnoooo. 4- 160km/h pewnie dalej by jeszcze poleciał tylko już mi prostej zaczynało brakować ale tak samo jak na 3ce bardzo mozolnie mu szło to przejście z 150-160km/h
Tu akurat - będzie tak zawsze , nie te kuce (ich ilość)
Niestety przy tych prędkościach rządzi oprócz masy woza - opór powietrza :cry:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

jedna metoda wałki i reszta z Mondeo 2.0 troszkę się poprawi :)
ODPOWIEDZ