w czasie jazdy samochód zaczoł sie dusić po przejechaniu kilunastu kilometrów i po usunieciu usterki zaczeły stukać zawory i falowanie obrotów nie znacznie50 -100 obrotów na biegu jałowym jak dodam gazu na 3000 tyś to przy opadaniu obrotów silnik sie dławi jak by miał przestawiony zapłon ,pasek i rolki rozżądu są w miare nowe 3000tyś kil ,jeśli to zapłon to jak mozna go ustawić?
pozdrawiam
stukanie zaworów i nierówna praca silnika
Moderator: Moderatorzy
- leszek
- Posty: 2567
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
a jaki masz silniczek? w 16 zaworowych zapłonu sie nie ustawia.odpal go i pojedyńczo zdejmuj przewody ze świec tz:zdejmij i załóż.może na jakimś cylindrze ci nie pali albo przerywa.może świeca lub przewód WN.pozdro, a zkąd jesteś? jaka dzielnica wawy?
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować