[MKVI] Ubywa płynu chłodniczego
Moderator: Moderatorzy
dokładnie,na głównym jest trójnik i z niego odchodzi do dołu chłodnicy,główny idzie do góry.Yagr pisze:wąż się rozwidla.
taki
kris2629, to pewnie opaska jak tak mnialem na pocztku jak escorta kupilem ,myslalem ze pompa leje plyn i z braku czasu ciagle dolewalem az w koncu postanowilem zobaczyc co sie dzije odkrecilem oslone pompy wspomagania wzialem przedluzke z nasadka i dociagnalem opaske juz 2 lata spokoj nic nie leci jest sucho takze moze i u Ciebie opaska sie poluzniła
- kupiec
- Posty: 12709
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
no to teraz moja kolej
ubywa mi płynu chłodniczego (obecnie wody) tak ok 2 litrów na 200 km
nie widać żadnego wycieku, nie widać bo jak ktoś zna silnik diesla w escorcie to wie że tam nic nie widać
na postoju po 2 dniach płyn nie ubył, tylko podczas jazdy
uprzedzam tych to już by chcieli napisać żebym wlazł pod auto i sprawdził ale byłem, nie widziałem nic bo mam zasyfiony silnik olejem z powodu cieknącej miski olejowej i turbiny więc ciężko coś zauważyć od spodu a od góry to praktycznie niemożliwe
na bagnecie i korku wlewu oleju nie widać "masła" więc prawdopodobnie nie dostaje się woda do oleju
gdzie mam przyjrzeć się dokładnie i szukać wycieku wody? może ktoś też tak miał i podpowie jakiś newralgiczny punkt w dieslu gdzie jest to najbardziej prawdopodobne?
ubywa mi płynu chłodniczego (obecnie wody) tak ok 2 litrów na 200 km
nie widać żadnego wycieku, nie widać bo jak ktoś zna silnik diesla w escorcie to wie że tam nic nie widać
na postoju po 2 dniach płyn nie ubył, tylko podczas jazdy
uprzedzam tych to już by chcieli napisać żebym wlazł pod auto i sprawdził ale byłem, nie widziałem nic bo mam zasyfiony silnik olejem z powodu cieknącej miski olejowej i turbiny więc ciężko coś zauważyć od spodu a od góry to praktycznie niemożliwe
na bagnecie i korku wlewu oleju nie widać "masła" więc prawdopodobnie nie dostaje się woda do oleju
gdzie mam przyjrzeć się dokładnie i szukać wycieku wody? może ktoś też tak miał i podpowie jakiś newralgiczny punkt w dieslu gdzie jest to najbardziej prawdopodobne?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12709
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
nie może przybywać bo mi go wręcz ubywa 1,5l na 5000 km ale to przez wyciekiMinisterQ pisze:Jak sprawdzałeś czy nie ma masła na bagnecie, to sprawdzałeś czy Ci nie przybywa oleju?
to wiem ale już zmieniałem turbinę, nie wiem gdzie kupić "dobrą" sprawdzonąMinisterQ pisze:Wyciek oleju z turbo może spowodować zejście tego silnika, ale o tym pewnie wiesz, i nie muszę mówić.
płyn ucieka tylko na ciepłym silniku czyli jakieś rozszczelnienia mogą być faktycznie na wężach, ale tam sie dostać
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Też bym się temu lepiej przyjrzał. Nawet dla pewności zalał do jakimś kolorowym Petrygo, oczywiście okolice te oskrobał, umył i codziennie oglądał.Najprawdopodobniejsze są okolice pompy wody
W Sierce miałem coś takiego samego, gdzie właśnie tam był wyciek, a że silnik gorący, to płyn zdążył odparować ino "kolorek" pozostał na bloku silnika. Nic widocznego nie kapało.