Jurek, jesteś w błędzie - najczęstszym powodem padania przełącznika zespolonego nie jest wypalanie styków przez zbyt duży prąd a urywające się kabelki na skutek pracy manetek. Czy masz włącznik automatyczny czy nie manetkami operujesz tak samo i tak samo w środku kabelki pracują więc mogą się przerwaćJamszoł pisze:I dla tego ja założyłem automatyczny włącznik świateł i mój zespolony przetrzyma nastepne pincet lat - bez awarii
Brak podświetlenia deski i świateł
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Kabelki si urywaja - albo wypalają się styki 50/50 moim zdaniem
Czyli u mnie nie ma się co wypalić bo manetką nie włączam świateł prawie nigdy - nawet poza miastem nie ma kiedy włączyć drogowych - więc automat wystarczy
A przy okazji woadomo czy alternator ładuje - bo te automaty załączają światła przy 13,8 V .
Czyli u mnie nie ma się co wypalić bo manetką nie włączam świateł prawie nigdy - nawet poza miastem nie ma kiedy włączyć drogowych - więc automat wystarczy
A przy okazji woadomo czy alternator ładuje - bo te automaty załączają światła przy 13,8 V .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jamszoł, a kierunkowskazów nie używasz, tak? Kabelki urywają się od ruchów wajchy a nie samego obracania manetką Ja nie mam takiego doświadczenia jak ty ale 3 różne przełączniki rozbierałem i zawsze problemem była przerwa na kablu.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
starego nie ma bo ja dostalem i rozebralem. byly mocno styki spalone,wiec raczej do reanimacji sie nie nadaje.
dziku, podjedz do mnie to wrzuce Ci oryginalny zespolony do testow, bo takowy jakis czas temu dostalem i raczej jest sprawny. a jak ten bedzie niesprwny tez to mam jeszcze w autach dwa sprawne jakby co do testu.
dziku, podjedz do mnie to wrzuce Ci oryginalny zespolony do testow, bo takowy jakis czas temu dostalem i raczej jest sprawny. a jak ten bedzie niesprwny tez to mam jeszcze w autach dwa sprawne jakby co do testu.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Wbrew oczekiwaniom sporej większości okazało się że zespolony śmiga bez zarzutu. Problem natomiast siedzi w skrzynce... A konkretnie we wtyczce która znajduje się na górze skrzynki. Jak się nią odpowiednio porusza to wszystko działa. Ale czasami wystarcza mała dziura żeby światła zgasły w trakcie jazdy. Na szczęście prezes powiedział że coś pomoże