Brak podświetlenia deski i świateł

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Jamszoł pisze:I dla tego ja założyłem automatyczny włącznik świateł i mój zespolony przetrzyma nastepne pincet lat - bez awarii
Jurek, jesteś w błędzie - najczęstszym powodem padania przełącznika zespolonego nie jest wypalanie styków przez zbyt duży prąd a urywające się kabelki na skutek pracy manetek. Czy masz włącznik automatyczny czy nie manetkami operujesz tak samo i tak samo w środku kabelki pracują więc mogą się przerwać ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Kabelki si urywaja - albo wypalają się styki 50/50 moim zdaniem
Czyli u mnie nie ma się co wypalić bo manetką nie włączam świateł prawie nigdy - nawet poza miastem nie ma kiedy włączyć drogowych - więc automat wystarczy
A przy okazji woadomo czy alternator ładuje - bo te automaty załączają światła przy 13,8 V .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Jamszoł, a kierunkowskazów nie używasz, tak? Kabelki urywają się od ruchów wajchy a nie samego obracania manetką ;) Ja nie mam takiego doświadczenia jak ty ale 3 różne przełączniki rozbierałem i zawsze problemem była przerwa na kablu.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Przeca napisalem - 50/50 - czego się jeszcze czepiasz ?
Niech kolega zregeneruje stary i podmieni i będzie git
A ten nowy - naprawić - wrzucić do bagażnika i niech czeka lepszych czasów
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

starego nie ma bo ja dostalem i rozebralem. byly mocno styki spalone,wiec raczej do reanimacji sie nie nadaje.

dziku, podjedz do mnie to wrzuce Ci oryginalny zespolony do testow, bo takowy jakis czas temu dostalem i raczej jest sprawny. a jak ten bedzie niesprwny tez to mam jeszcze w autach dwa sprawne jakby co do testu.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
dziku
Posty: 589
Rejestracja: 06 gru 2008, 20:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dziku »

Wbrew oczekiwaniom sporej większości okazało się że zespolony śmiga bez zarzutu. Problem natomiast siedzi w skrzynce... A konkretnie we wtyczce która znajduje się na górze skrzynki. Jak się nią odpowiednio porusza to wszystko działa. Ale czasami wystarcza mała dziura żeby światła zgasły w trakcie jazdy. Na szczęście prezes powiedział że coś pomoże :)
ODPOWIEDZ